Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7294
Назва: Підготовка майбутніх учителів іноземної мови до роботи в інклюзивних класах
Інші назви: Подготовка будущих учителей иностранного языка к работе в инклюзивных классах
Training of prospective teachers of foreign language to work in inclusive classes
Автори: Волошина, Оксана
Дмітренко, Наталя
Бібліографічний опис: Волошина, О. Підготовка майбутніх учителів іноземної мови до роботи в інклюзивних класах / Оксана Волошина, Наталя Дмітренко // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. – 2016. – № 4. – С. 142–149. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публікації: 2016
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: інклюзивна компетентність
підготовка майбутніх учителів іноземної мови
інклюзивна освіта
рівень інклюзивної компетентності
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): Висвітлено проблему підготовки майбутніх учителів іноземної мови до роботи в інклюзивних класах. Вивчено та проаналізовано нормативні документи щодо організації інклюзивної освіти в українській загальноосвітній школі, з’ясовано роль учителя у процесі запровадження інклюзії. Досліджено, що теоретичною і методологічною основою підготовки майбутнього вчителя іноземної мови є аксіологічний, антропологічний, цілісний, особистісно-орієнтований, діяльнісний, диференційований, компетентнісний підходи. Визначено педагогічні умови формування і охарактеризовано високий рівень інклюзивної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови. Розглянуто контекстну технологію як провідну у формуванні інклюзивної компетентності та запропоновано методи і прийоми роботи вчителя іноземної мови в інклюзивному класі.
Освещена проблема подготовки будущих учителей иностранного языка к работе в инклюзивных классах. Изучены и проанализированы нормативные документы по организации инклюзивного образования в украинской общеобразовательной школе, выяснена роль учителя в процессе внедрения инклюзии. Доказано, что теоретической и методологической основой подготовки будущего учителя иностранного языка стали аксиологический, антропологический, целостный, личностно-ориентированный, деятельностный, дифференцированный, компетентностный подходы. Определены педагогические условия формирования и охарактеризован высокий уровень инклюзивной компетентности будущего учителя иностранного языка. Рассмотрено контекстную технологию как ведущую в формировании инклюзивной компетентности и предложены методы и приемы работы учителя иностранного языка в инклюзивном классе.
The article deals with the problem of training of prospective teachers of foreign language to work in inclusive classes. The authors study and analyze normative documents concerning inclusive education in Ukrainian secondary school and point out the role of the teacher in the process of implementation of inclusion. It is investigated that the theoretical and methodological basis of training of prospective teachers of foreign languages are axiological, anthropological, holistic, student-centered, activities-based, differentiated, competency-based approaches. In the article the pedagogical conditions of formation and the high level of inclusive competence of prospective teachers of foreign language are cleared up. The researchers consider the contextual technology as a key one in formation of inclusive competence. The specific features of studying course «Methods of English Teaching in Inclusive Classes» are analyzed. The authors discuss the issue of methodological principles and propose methods, forms and techniques of teaching of foreign language in inclusive classes. The particular attention is paid to maintaining interdisciplinary connections in the process of training of prospective teachers of foreign language to work in inclusive classes.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7294
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2016, № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Voloshyna, Dmitrenko.pdf556,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.