Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7295
Назва: Застосування європейського досвіду у процесі підготовки вчителів іноземних мов
Інші назви: Внедрение европейского опыта при подготовке учителей иностранных языков
Application of the European experience in foreign language teachers’ training
Автори: Баркасі, Вікторія
Казакова, Марія
Філіпп'єва, Тетяна
Бібліографічний опис: Баркасі, В. Застосування європейського досвіду у процесі підготовки вчителів іноземних мов / Вікторія Баркасі, Марія Казакова, Тетяна Філіпп'єва // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. – 2016. – № 4. – С. 150–156. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публікації: 2016
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: європейського досвід
інформаційне суспільство
проект TEMPUS
змішане навчання
модуль
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): Визначається роль європейського досвіду при підготовці майбутніх учителів іноземних мов в сучасному інформаційному суспільстві. Розглядається важливість застосування міжнародних зв'язків в галузі освіти. Стверджується, що вивчення досвіду освітніх систем передових європейських держав дозволяє критично підходити до проблем освіти в Україні. Висвітлюється, як участь у виконанні TEMPUS-проекту «Вдосконалення викладання європейських мов на основі впровадження онлайн-технологій (змішаного навчання) до підготовки вчителів» кафедри англійської мови і літератури Миколаївського національного університету імені Василя Сухомлинського може стати ефективним засобом для вдосконалення підготовки майбутніх учителів іноземних мов.
Определяется роль европейского опыта при подготовке будущих учителей иностранных языков в современном информационном обществе, рассматривается важность международных связей в области образования. Авторы утверждают, что изучение опыта образовательных систем передовых европейских государств помогает критически подходить к проблемам образования в Украине. Рассматривается, как участие в выполнении TEMPUS-проекта «Совершенствование преподавания европейских языков на основе внедрения онлайн-технологий (смешанного обучения) при подготовке учителей» кафедры английского языка и литературы Николаевского национального университета имени В. А. Сухомлинского может стать эффективным средством для совершенствования подготовки будущих учителей иностранных языков.
The article defines the role of the European experience in the foreign language teachers` training in the modern society, the use of International relations in education. The concept of common European education is analyzed. Due to this concept teaching and learning standards, educational models, and teaching objectives are brought together with the aim to create the common all-European educational system. In order to join this all-European scheme Ukraine needs to make modifications in its educational system. The fundamental idea is to use blended learning as the dominant instructional mode in higher education. The authors examine how the study of the leading European powers` educational experience helps to approach the problems of education in Ukraine critically. English Language Department of Mykolaiv V. Sukhomlynsky National University as a part of the consortium, composed of ten higher education institutions, takes part in the TEMPUS-project «Improving teaching European languages through the introduction of on-line technology (blended learning) to train teachers." Blended learning is a powerful technology to be implemented into the modern model of Ukrainian education in order to get the level of European educational system. The article highlights how participation in the implementation of TEMPUS-project can be an effective tool for improving the training of the foreign languages teachers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7295
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2016, № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Barkasi, Kazakova, Filippyeva.pdf565,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.