Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7301
Назва: Реалізація гендерного підходу в навчальній практиці Німеччини
Інші назви: Реализация гендерного подхода в учебной практике Германии
The implementation of the gender approach in the educational practice of Germany
Автори: Ковальчук, Любов
Бібліографічний опис: Ковальчук, Л. Реалізація гендерного підходу в навчальній практиці Німеччини / Любов Ковальчук // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. – 2016. – № 4. – С. 188–194. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публікації: 2016
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: гендерний підхід
гендерне виховання
учнівська молодь
освітні заклади Німеччини
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): Досліджено реалізацію гендерного підходу учнівської молоді в навчально-виховній практиці Німеччини. Розкрито зміст, форми і методи та основні завдання роботи з хлопцями та дівчатами. Виокремлено головні передумови розгортання гендерного конструювання в цій країні. Виявлено методологічні підходи в сфері гендеру. Охарактеризовано специфіку гендерного навчання та виховання учнівської молоді Німеччини на сучасному етапі, яке здійснюється шляхом спільного, роздільного та частково роздільного навчання. Виявлено його змістові та процесуальні компоненти і напрямки в загальноосвітніх закладах різного типу. З’ясовано специфіку комплексного підходу до виявлення гендерних проблем у сфері освіти Німеччини. Встановлено основні чинники та шляхи реалізації гендерного підходу в освітній практиці німецьких шкіл.
Исследована реализация гендерного подхода учащейся молодежи в учебно-воспитательной практике Германии. Раскрыто содержание, формы и методы и основные задачи работы с ребятами. Выделены главные предпосылки развертывания гендерного конструирования в єтой стране. Выявлены методологические подходы в сфере гендера. Охарактеризовано специфику гендерного обучения и воспитания учащейся молодежи Германии на современном этапе, которое осуществляется путем совместного, раздельного и частично раздельного обучения; выявлены его содержательные и процессуальные компоненты и направления в общеобразовательных учреждениях различного типа. Выяснено специфику комплексного подхода к решению гендерных проблем в сфере образования Германии. Указаны основные факторы и пути реализации гендерного подхода в образовательной практике немецких школ.
The article examines the implementation of the gender approach of youth in the educational practice of Germany, disclosed the contents, forms and methods and the main tasks in work with children, the background of the deployment of gender construction in Germany. The methodological approaches in the field of gender are identified in the article; there is characterized the specificity of gender training and education for young students of Germany at the present stage;identified the substantive and procedural components and directions in educational institutions of various types; clarified the specifics of a comprehensive approach to addressing gender issues in education; the main factors and ways of implementation of the gender approach in the educational practices of German schools are showed. The peculiarity of introduction of gender approach at schools in Germany is combining of organization of common, separate and partly separate studies. The main strategic approach of educational process at schools in Germany is construction of partnership between boys and girls, acquiring of values by children of both genders, variation in mastering of sexual role repertoire and mutual changes of gender roles, individual approach. The main ways of introduction of gender upbringing into educational establishments in Germany are: taking into account the gender aspects in professional activity of boys and girls; creation of experimental schools, cooperation of parents and school in gender upbringing; obtaining of gender competency by the pedagogical staff.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7301
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2016, № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kovalchuk.pdf542,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.