Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7305
Назва: Інтегрований спецкурс «Навчання іноземної мови і культури учнів початкової школи»
Інші назви: Интегрированный спецкурс «Обучение иностранному языку и культуре учащихся начальной школы»
Integrated elective course «Teaching primary school learners foreign language and culture»
Автори: Коломінова, Ольга
Роман, Світлана
Бібліографічний опис: Коломінова, О. Інтегрований спецкурс «Навчання іноземної мови і культури учнів початкової школи» / Ольга Коломінова, Світлана Роман // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. – 2016. – № 4. – С. 216–222. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публікації: 2016
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: інтегрований спецкурс
майбутні вчителі іноземної мови і культури
початкова школа
міжкультурная парадигма
бакалавр
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): Розглядаються загальноосвітні, психолого-дидактичні й методичні засади розробки інтегрованого спецкурсу для студентів мовних педагогічних вищих навчальних закладів (ВНЗ). Спецкурс спрямований на здійснення спеціальної методичної підготовки майбутніх учителів до навчання іноземної мови і культури учнів початкової школи на матеріалі англійської мови й англомовної культури за освітньо-кваліфікаційним рівнем “Бакалавр”. Аналіз концептуальних засад даного спецкурсу виявляє значний потенціал його змісту в аспекті забезпечення умов системного формування методичної компетентності майбутніх учителів іноземної мови початкової школи і набуття ними здатності й готовності до якісної реалізації професійно значущих функцій свого фаху в контексті сучасної освітньої парадигми. Окреслюються перспективи укладання програми даного спецкурсу.
Рассматриваются общеобразовательные, психолого-дидактические и методические основы разработки интегрированного спецкурса для студентов языковых педагогических вузов. Спецкурс нацеленный на осуществление специальной методической подготовки будущих учителей к обучению иностранному языку и новой культуре учащихся начальной школы на материале английского языка и англоязычной культуры на образовательно-квалификационном уровне “Бакалавр”. Анализ концептуальных основ данного интегрированного спецкурса позволяет выявить потенциал его содержания для обеспечения условий системного формирования методической компетентности будущих учителей иностранного языка начальной школы, их способности и готовности к качественному осуществлению профессионально значимых функций своей специальности в контексте современной образовательной парадигмы. Намечаются перспективы составления программы данного спецкурса.
Educational, psychological-didactic and methodological fundamentals for the development of integrated elective course for students of foreign language pedagogical higher educational institutions are considered in the article. Their methodological significance for organizing special training in methods of teaching languages for pre-service students to teaching primary school pupils a foreign language, in particular, English language and culture, in compliance with the “Bachelor” education and qualification level. The given course conceptual framework analysis allows to identify its content potential in fulfilling pre-requisites of systematic pre-service foreign language primary school students’ competence in methods of teaching languages development, their ability and readiness for qualitative implementation of professionally important functions of their job in the light of current educational paradigm. The article investigates the ways of formation of readiness for qualitative implementation of a foreign language teacher’ leading functions with a focus on the essence of cross-cultural paradigm as the ontology of modern language education The author’s professional experience in this area validates the described developments.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7305
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2016, № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kolominova, Roman.pdf556,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.