Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7308
Название: Критерії визначення етапів розвитку методики навчання англійської мови в закладах освіти Буковини (кінець ХІХ – початок ХХ століть)
Другие названия: Критерии определения этапов развития методики обучения английскому языку в учебных заведениях Буковины (конец XIX – начало ХХ веков)
The criteria for determining stages of development of English teaching methods in Bukovyna (late XIX – early XX centuries)
Авторы: Тумак, Оксана
Библиографическое описание: Тумак, О. Критерії визначення етапів розвитку методики навчання англійської мови в закладах освіти Буковини (кінець ХІХ – початок ХХ століть) / Оксана Тумак // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. – 2016. – № 4. – С. 233–239. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публикации: 2016
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключевые слова: критерій
періодизація
хронологія
етап
методика навчання англійської мови
Буковина
Серия/номер: Педагогіка;
Краткий осмотр (реферат): Здійснено пошук критеріїв для визначення етапів розвитку методики навчання англійської мови (АМ) в Буковині у кінці ХІХ – на початку ХХ століть. Проаналізовано праці вчених-педагогів, які займалися питаннями періодизації розвитку педагогічної думки в Україні. Визначено поняття «етап», висвітлено підходи до розуміння його значення. Розглянуто класифікацію різних типів існуючих періодизацій в педагогіці, подано їх основні компоненти. Проаналізовано роботи вчених-методистів, які досліджували методику вивчення іноземних мов у історичному розрізі. Запропоновано два основні критерії: 1) історично-соціальні, освітньо-організаційні передумови навчання АМ; 2) якісні зміни в методиці навчання АМ на досліджуваній території та в обраних хронологічних межах, які послужили базисом для виокремлення періодів розвитку методики навчання АМ в Буковині наприкінці ХІХ – на початку ХХ століть. Визначено три основні етапи цього процесу в краї: І – 1872–1890 рр., ІІ – 1890–1908 рр., ІІІ – 1908–1918 рр.
Осуществлен поиск критериев определения этапов развития методики обучения английскому языку в Буковине в конце ХIХ – в начале ХХ веков. Проанализированы труды ученых-педагогов, занимавшихся вопросами периодизации развития педагогической мысли в Украине. Дано определение понятию «этап», освещены подходы к пониманию его значения. Рассмотрена классификация различных типов существующих периодизаций в педагогике, представленные их основные компоненты. Разработка критериев для создания периодизации стала возможной благодаря изучению работ ученых-методистов, которые исследовали методику изучения иностранных языков в историческом разрезе. Предложены два основных критерия, которые послужили базисом для выделения периодов развития методики обучения английскому языку на Буковине в конце ХIХ – в начале ХХ веков. Определены три этапа этого процесса в крае: I – 1872–1890 гг., II – 1890–1908 гг., III – 1908–1918 гг.
The article is devoted to the criteria for the determining main stages of the development of teaching English methods in Bukovyna in the late XIX – early XX century. To achieve this goal the author refers to the works of scientists-educators who were engaged in the research of the issues of the periodization of the educational thought in Ukraine. The definition of “stage” has been given and the approaches to understanding its importance have been highlighted. The classification of different types of the existing periodizations in pedagogy has been considered; its basic components have been revealed. The development of the criteria for the creation of the periodization was made possible due to the study of the works of scientists-methodologists who investigated methods of teaching foreign languages in a historical context. The author offers two major criteria which served as the basis for separating periods of the development of English teaching methods in Bukovyna in the late XIX – early XX century: 1) historical-social and educational-managing preconditions; 2) qualitative changes in the English teaching methods which took place in Bukovyna in the chosen chronological scope. As a result of the research there were defined three stages: I – (1872 – 1890) the origin of the English teaching methods, II – (1890 – 1908) the formation of English teaching methods, III – (1908 – 1918) the further development of English teaching methods in Bukovyna.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7308
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2016, № 4

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Tumak.pdf556,41 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.