Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7585
Назва: Особливості сучасного екологічного PR портів Одеського регіону
Інші назви: Особенности современного экологического PR портов одесского региона
Characteristics of modern ecological PR of ports in Odessa region
Автори: Коваленко, Алла
Бібліографічний опис: Коваленко, А. Особливості сучасного екологічного PR портів Одеського регіону / Алла Коваленко // Медіапростір. – 2012. – С. 35–41. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: PR-стратегія
екологія
порт
промоушен
імідж
Короткий огляд (реферат): У статті досліджується специфіка екологічного PR одеських портів та його роль у формуванні іміджу підприємств. Встановлено, що найбільше й найрізноманітніше використовує екологічні PR-стратегії ОМТП, який залучає до формування іміджу власні екологічні служби, громадські екологічні організації, корпоративні видання та прес-службу, що забезпечує зв'язки зі ЗМІ, готує для них інформацію в різних жанрах, організовуєрізноманітні кампанії.
В статье исследована специфика экологического PR одесских портов и его роли в формировании имиджа предприятий. Установлено, что больше всего и наиболее разнообразно использует PR-стратегии ОМТП, который привлекает к формированию имиджа собственные экологические службы, гражданские экологические организации, корпоративные издания и пресс-службу, что обеспечивает связи со СМИ, готовит для них информацию в разных жанрах, организовывает различные кампании.
The article is dedicated to the research of specificity of ecologic PR in the ports of Odessa and its role in the formation of companies' images. As it is concluded in the article, Odessa Sea Trading Port uses ecologic PR-strategies more often than its opponents and in more different ways. While forming the image the port engages own ecologic services, social ecologic organizations, which in their turn are occupied with self-promotion alongside with the formation of the port's image, corporate periodicals and press service which provides contacts with media, prepares some information for them in different genres, organizes different campaigns.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7585
Розташовується у зібраннях:Медіапростір. 2012. Вип. 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kovalenko.pdf174,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.