Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7622
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСахновський, Олександр-
dc.date.accessioned2017-04-20T12:26:52Z-
dc.date.available2017-04-20T12:26:52Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationСахновський, О. Європейський вимір історичної освіти в Україні: виклики та перспективи / Олександр Сахновський // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Історія. – 2014. – Вип. 2, ч. 1. – С. 247–251. – Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7622-
dc.description.abstractСтаття присвячена аналізу концептуальних засад викладання історії в Україні на початку ХХІ ст. Розглядається комплекс проблем інтеграції вітчизняної історичної освіти до європейського освітнього та культурного простору, її відповідність визнаним там стандартам. Констатується, що викладання історії в Україні на початку ХХІ ст. усе ще зберігає свій “націоцентричний” вектор. Поряд із цим, більшість вітчизняних експертів сходяться на необхідності пошуку консенсусу між національними і наднаціональними складовими у викладанні минулого крізь призму сучасної європейської ідеї історії.uk_UA
dc.description.abstractСтатья посвящена анализу концептуальных ориентиров преподавания истории в Украине в начале ХХІ в. Рассматривается комплекс проблем интеграции отечественного исторического образования в европейское образовательное и культурное пространство, его соответствие признанным там стандартам. Констатируется, что преподавание истории в Украине в начале ХХІ в. все еще сохраняет свой “нациоцентрический” вектор. Вместе с тем, большинство отечественных экспертов согласны с тем, что необходим поиск консенсуса между национальными и наднациональными составляющими в преподавании прошлого в свете современной европейской идеи истории.uk_UA
dc.description.abstractThe article deals with Ukrainian’s history education conceptional principles in the beginning of XXI century. The native’s history education compliance with the requirements of European educational and cultural space is analyzed. In spite of over the period of XXI century Ukraine’s history teaching has been remained its national character, many experts have been agreed in necessity of founding of the consensus between national and supnational approach in the light of modern european’s history idea.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesІсторія;-
dc.subjectісторична освітаuk_UA
dc.subjectєвропейська ідея історіїuk_UA
dc.subjectнавчальна літератураuk_UA
dc.subjectпідхідuk_UA
dc.subjectнаціоцентрична концепціяuk_UA
dc.titleЄвропейський вимір історичної освіти в Україні: виклики та перспективиuk_UA
dc.title.alternativeЕвропейское измерение исторического образования в Украине: вызовы и перспективыuk_UA
dc.title.alternativeEuropean dimension of Ukrainian’s history education: challenges and perspectivesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Історія. 2014. Вип. 2, ч. 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Sakhnovskyy.pdf228,45 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.