Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7622
Назва: Європейський вимір історичної освіти в Україні: виклики та перспективи
Інші назви: Европейское измерение исторического образования в Украине: вызовы и перспективы
European dimension of Ukrainian’s history education: challenges and perspectives
Автори: Сахновський, Олександр
Бібліографічний опис: Сахновський, О. Європейський вимір історичної освіти в Україні: виклики та перспективи / Олександр Сахновський // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Історія. – 2014. – Вип. 2, ч. 1. – С. 247–251. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: історична освіта
європейська ідея історії
навчальна література
підхід
націоцентрична концепція
Серія/номер: Історія;
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена аналізу концептуальних засад викладання історії в Україні на початку ХХІ ст. Розглядається комплекс проблем інтеграції вітчизняної історичної освіти до європейського освітнього та культурного простору, її відповідність визнаним там стандартам. Констатується, що викладання історії в Україні на початку ХХІ ст. усе ще зберігає свій “націоцентричний” вектор. Поряд із цим, більшість вітчизняних експертів сходяться на необхідності пошуку консенсусу між національними і наднаціональними складовими у викладанні минулого крізь призму сучасної європейської ідеї історії.
Статья посвящена анализу концептуальных ориентиров преподавания истории в Украине в начале ХХІ в. Рассматривается комплекс проблем интеграции отечественного исторического образования в европейское образовательное и культурное пространство, его соответствие признанным там стандартам. Констатируется, что преподавание истории в Украине в начале ХХІ в. все еще сохраняет свой “нациоцентрический” вектор. Вместе с тем, большинство отечественных экспертов согласны с тем, что необходим поиск консенсуса между национальными и наднациональными составляющими в преподавании прошлого в свете современной европейской идеи истории.
The article deals with Ukrainian’s history education conceptional principles in the beginning of XXI century. The native’s history education compliance with the requirements of European educational and cultural space is analyzed. In spite of over the period of XXI century Ukraine’s history teaching has been remained its national character, many experts have been agreed in necessity of founding of the consensus between national and supnational approach in the light of modern european’s history idea.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7622
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Історія. 2014. Вип. 2, ч. 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sakhnovskyy.pdf228,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.