Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7684
Название: Значення вивчення іноземної мови в період освітньої міграції
Другие названия: Значение изучения иностранного языка в период образовательной миграции
Topics for foreign language classes during educational migration
Авторы: Шультіс, Славомір
Библиографическое описание: Шультіс, С. Значення вивчення іноземної мови в період освітньої міграції / Славомір Шультіс // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Історія. – 2014. – Вип. 2, ч. 3. – С. 236–241. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публикации: 2014
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключевые слова: освітня міграція
студент-іноземець
іноземна мова
Євросоюз
заняття з іноземних мов
Серия/номер: Історія;
Краткий осмотр (реферат): У статті автор досліджує значення вивчення іноземної мови в період освітньої міграції, що дає можливість молодим людям ознайомитися з культурою і традиціями інших країн, а згодом виїхати туди на тимчасове або постійне місце проживання. З’ясовує, що серед причин виїзду молоді за кордон можна виокремити такі: міграційна політика громадян Євросоюзу, політичний курс Євросоюзу, можливість використання іноземних студентів для економічного розвитку, а також інтенсивний набір іноземних студентів до вищих навчальних закладів.
В статье автор исследует значение изучения иностранного языка в период образовательной миграции, дает возможность молодым людям познакомиться с культурой и традициями других стран, а затем выехать туда на временное или постоянное место жительства. Выясняет, что среди причин выезда молодежи за границу можно выделить следующие: миграционная политика граждан Евросоюза, политический курс Евросоюза, возможность использования иностранных студентов для экономического развития, а также интенсивный набор иностранных студентов в высшие учебные заведения.
Since the 1990s, and in Poland mainly after its accession to the European Union in 2004, a significant increase in students’ interest in cross-border education has been observed: the functioning principles of the European Union allow free movement of its residents, free choice of the study place, residence and work. The European Union governments notice the possibility of exploiting the educated graduate’s potential, who has experience in living and learning in a country other than his/her homeland, whereas university authoritiestake the opportunity to recruit a foreign student to their own universities, especially in the face of demographic decline in the developed European countries.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7684
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Історія. 2014. Вип. 2, ч. 3

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Schultis.pdf239,94 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.