Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7701
Title: Лінгвалізація концепту "груша" у прозових творах для дітей М. Вінграновського
Other Titles: Лингвализация концепта «груша» в прозе для детей Н. Винграновского
The language realization of the concept of «pear» («hrusha») in M. Vinhranowskyi’s prosaic works for children
Authors: Гоменюк, Олена
Bibliographic description (Ukraine): Гоменюк, О. Лінгвалізація концепту "груша" у прозових творах для дітей М. Вінграновського / Олена Гоменюк // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Мовознавство. – 2014. – Вип. 1(23). – С. 55–58. – Бібліогр. в кінці ст.
Issue Date: 2014
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: концепт
вербалізатор
концептуальний смисл
груша
індивідуально-авторська картина світу
твори для дітей
М. Вінграновський
Series/Report no.: Мовознавство;
Abstract: Стаття присвячена аналізу концепту «груша» в прозі для дітей М. Вінграновського. Простежено символічні значення концептуалізованого рослинного образу в українському етнокультурному просторі. Встановлено основні лексеми-вербалізатори концепту, з’ясовано його семантику, аксіологічну маркованість, розглянуто мовностилістичні засоби, через які актуалізується зміст концепту.
Статья посвящена анализу концепта «груша» в прозе для детей Н. Винграновского. Прослежены символические значения концептуализированного растительного образа в украинском этнокультурном пространстве. Установлены основные лексемы-вербализаторы концепта, выяснена его семантика, аксиологическая маркированность, рассмотрены лингвостилистические средства, через которые актуализируется содержание концепта.
This article deals with the concept of «pear» («hrushа») in M. Vinhranovskyi’s prose for children. The symbolic meanings of plant conceptualized image of Ukrainian ethno-cultural space has been traced. The basic concept verbalizers has been found, it semantic and axiological colouring has been clarified, the tropical structures has been described, through which the concept’s content is updated.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7701
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В.Гнатюка. Сер. Мовознавство. 2014. Вип. 1 (23)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gomeniuk.pdf284,5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.