Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7855
Название: Технології підготовки педагогів до попередження дитячого насилля: досвід ФРН
Другие названия: Technologies for teachers to prevent child abuse: the German experience
Авторы: Гречин, Ірина
Библиографическое описание: Гречин, І. Технології підготовки педагогів до попередження дитячого насилля: досвід ФРН / Ірина Гречин // Дитинство без насилля: суспільство, школа і сім'я на захисті прав дітей. – 2014. – С. 74–76. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публикации: 2014
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Краткий осмотр (реферат): У статті показана необхідність здійснення комплексу послідовних заходів щодо удосконалення системи виявлення, попередження та подолання жорстокого поводження з дітьми у ФРН. Охарактеризовано інноваційні ідеї й технології підготовки педагогів до попередження дитячого насилля та можливості використання німецького досвіду в теорії та практиці вітчизняної освіти.
The article proves the necessity to implement a set of consecutive measures to improve the system of prevention of child abuse in Germany. The innovative ideas and technologies for teachers to prevent child abuse and the possibilities of using German expertise in the theory and practice of domestic education are analyzed.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7855
Располагается в коллекциях:Дитинство без насилля: суспільство, школа і сім'я на захисті прав дітей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Hrechyn.pdf293,79 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.