Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7855
Назва: Технології підготовки педагогів до попередження дитячого насилля: досвід ФРН
Інші назви: Technologies for teachers to prevent child abuse: the German experience
Автори: Гречин, Ірина
Бібліографічний опис: Гречин, І. Технології підготовки педагогів до попередження дитячого насилля: досвід ФРН / Ірина Гречин // Дитинство без насилля: суспільство, школа і сім'я на захисті прав дітей. – 2014. – С. 74–76. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Короткий огляд (реферат): У статті показана необхідність здійснення комплексу послідовних заходів щодо удосконалення системи виявлення, попередження та подолання жорстокого поводження з дітьми у ФРН. Охарактеризовано інноваційні ідеї й технології підготовки педагогів до попередження дитячого насилля та можливості використання німецького досвіду в теорії та практиці вітчизняної освіти.
The article proves the necessity to implement a set of consecutive measures to improve the system of prevention of child abuse in Germany. The innovative ideas and technologies for teachers to prevent child abuse and the possibilities of using German expertise in the theory and practice of domestic education are analyzed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7855
Розташовується у зібраннях:Дитинство без насилля: суспільство, школа і сім'я на захисті прав дітей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Hrechyn.pdf293,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.