Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7885
Название: Примус і покарання як методи виховання характеру дитини в інтерпретації вітчизняних педагогів
Другие названия: Coercion and punishment as methods of a child’s charachter development in the interpretation of ukrainian teachers
Авторы: Галів, Микола
Библиографическое описание: Галів, М. Примус і покарання як методи виховання характеру дитини в інтерпретації вітчизняних педагогів / Микола Галів // Дитинство без насилля: суспільство, школа і сім'я на захисті прав дітей. – 2014. – С. 153–155. – Бібліогр в кінці ст.
Дата публикации: 2014
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Краткий осмотр (реферат): У статті проаналізовано погляди українських учених-педагогів (частково російських і білоруських, які мали вплив на формування української педагогіки в радянські часи) на методи примусу і покарання в контексті ідей про виховання характеру дитини (60-ті рр. ХІХ – 60-ті рр. ХХ ст.).
The article examines the vision of Ukrainian researchers pedagogues (partly Russian and Belarussian pegagogues who influenced on development of Ukrainian pedagogy in Soviet times) on the methods of coercion and punishment in the context of influence on development of a child’s charachter (1860s – 1960s).
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7885
Располагается в коллекциях:Дитинство без насилля: суспільство, школа і сім'я на захисті прав дітей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Haliv.pdf296,18 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.