Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7903
Название: Дидактогенії та їх попередження у шкільній практиці
Другие названия: Didactogenies and its prevention at school practice
Авторы: Кротенко, Вікторія
Библиографическое описание: Кротенко, В. Дидактогенії та їх попередження у шкільній практиці / Вікторія Кротенко // Дитинство без насилля: суспільство, школа і сім'я на захисті прав дітей. – 2014. – С. 199–201. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публикации: 2014
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядаються проблеми, пов’язані з психологічною безпекою в освітньому середовищі. Серед її складових є дидактогенії – несправедливе, неповажне, упереджене ставлення до учня, педагогічне насилля. Під його впливом виникає комплекс відхилень в системі здоров’я школяра, неможливість адекватної поведінки, комунікації, навчання.
The article features the problems of psychological safety in educational settings. One of its components is didaktogeny – unfair, disrespectful attitude toward students and pedagogic abuse. It provokes a set of deviations from a healthy state of a school child. Adequate behaviour, communication and studying become impossible.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7903
Располагается в коллекциях:Дитинство без насилля: суспільство, школа і сім'я на захисті прав дітей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Krotenko.pdf308,19 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.