Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7909
Title: Емоційні порушення в молодшому шкільному віці: чинники та особливості прояву
Other Titles: Emotional disturbances in the early school age: factors and features of manifestation
Authors: Левус, Надія
Bibliographic description (Ukraine): Левус, Н. Емоційні порушення в молодшому шкільному віці: чинники та особливості прояву / Надія Левус // Дитинство без насилля: суспільство, школа і сім'я на захисті прав дітей. – 2014. – С. 214–217. – Бібліогр. в кінці ст.
Issue Date: 2014
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Abstract: У статті розглядаються емоційні порушення дітей як негативний стан, що виникає на фоні важковирішуваних особистісних конфліктів. Емпірично доведено, що негативні тенденції в емоційній сфері призводять до зростання тривожності та до появи шкільних страхів, супроводжуються у молодших школярів як фізичною, так і вербальною агресією. Виявлено, що почуття неповноцінності, ворожості, фрустрованості у емоційно неблагополучних дітей проявляються у вигляді автоагресії, особливо, в конфліктних ситуаціях з батьками.
The article outlines the emotional disturbances of children as a negative condition that occurs on the background of difficult-to-solve personal conflicts. It was empirically proved that the negative trends in emotional field lead to increased anxiety and school fears, accompanied by the physical and verbal aggression. It was found out that feelings of inferiority, hostility, and frustration among children appear as autoagression, especially in conflict with parents.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7909
Appears in Collections:Дитинство без насилля: суспільство, школа і сім'я на захисті прав дітей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Levus.pdf764,8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.