Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7996
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДзудзило, Лілія-
dc.date.accessioned2017-08-04T11:30:09Z-
dc.date.available2017-08-04T11:30:09Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationДзудзило, Л. Гендерні стереотипи в літературі для дітей як прояви психологічного тиску / Лілія Дзудзило // Дитинство без насилля: суспільство, школа і сім'я на захисті прав дітей. – 2014. – С. 434–437. – Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7996-
dc.description.abstractУ статті представлений аналіз ґендерних стереотипів у літературі для молодших школярів як засобів прихованого психологічного тиску на особистість дитини і ґендерні аспекти формування читацьких інтересів учнів конкретного навчального колективу.uk_UA
dc.description.abstractThe article provides the analysis of gender stereotypes in the literature at primary school as means of hiddened psychological pressure on the child's personality and gender aspects of the development of reader interests of school children of a certain academic group.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.titleГендерні стереотипи в літературі для дітей як прояви психологічного тискуuk_UA
dc.title.alternativeGender stereotypes in children’s literature as a manifestation of psychological pressureuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Дитинство без насилля: суспільство, школа і сім'я на захисті прав дітей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dzudzylo.pdf338,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.