Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7996
Назва: Гендерні стереотипи в літературі для дітей як прояви психологічного тиску
Інші назви: Gender stereotypes in children’s literature as a manifestation of psychological pressure
Автори: Дзудзило, Лілія
Бібліографічний опис: Дзудзило, Л. Гендерні стереотипи в літературі для дітей як прояви психологічного тиску / Лілія Дзудзило // Дитинство без насилля: суспільство, школа і сім'я на захисті прав дітей. – 2014. – С. 434–437. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Короткий огляд (реферат): У статті представлений аналіз ґендерних стереотипів у літературі для молодших школярів як засобів прихованого психологічного тиску на особистість дитини і ґендерні аспекти формування читацьких інтересів учнів конкретного навчального колективу.
The article provides the analysis of gender stereotypes in the literature at primary school as means of hiddened psychological pressure on the child's personality and gender aspects of the development of reader interests of school children of a certain academic group.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7996
Розташовується у зібраннях:Дитинство без насилля: суспільство, школа і сім'я на захисті прав дітей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dzudzylo.pdf338,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.