Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7996
Название: Гендерні стереотипи в літературі для дітей як прояви психологічного тиску
Другие названия: Gender stereotypes in children’s literature as a manifestation of psychological pressure
Авторы: Дзудзило, Лілія
Библиографическое описание: Дзудзило, Л. Гендерні стереотипи в літературі для дітей як прояви психологічного тиску / Лілія Дзудзило // Дитинство без насилля: суспільство, школа і сім'я на захисті прав дітей. – 2014. – С. 434–437. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публикации: 2014
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Краткий осмотр (реферат): У статті представлений аналіз ґендерних стереотипів у літературі для молодших школярів як засобів прихованого психологічного тиску на особистість дитини і ґендерні аспекти формування читацьких інтересів учнів конкретного навчального колективу.
The article provides the analysis of gender stereotypes in the literature at primary school as means of hiddened psychological pressure on the child's personality and gender aspects of the development of reader interests of school children of a certain academic group.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7996
Располагается в коллекциях:Дитинство без насилля: суспільство, школа і сім'я на захисті прав дітей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Dzudzylo.pdf338,61 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.