Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8155
Название: Формування навичок ненасильницької поведінки засобами колірної діагностики: специфіка суб'єктивних ставлень старшокласників
Другие названия: Development of the skills of non-violent behaviour by means of color diagnosis: particularities of the subjective attitudes of high school students
Авторы: Рик, Ганна
Библиографическое описание: Рик, Г. Формування навичок ненасильницької поведінки засобами колірної діагностики: специфіка суб'єктивних ставлень старшокласників / Ганна Рик // Дитинство без насилля: суспільство, школа і сім'я на захисті прав дітей. – 2014. – С. 720–722. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публикации: 2014
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Краткий осмотр (реферат): У статті аналізуються результати емпіричного дослідження особливостей та динаміки ставлень ліцеїстів до різних аспектів дійсності (до самих себе, до інших людей та до різних видів діяльності) у контексті гуманістичної парадигми.
This article analyzes the results of empirical studies of characteristics and dynamics of the attitudes of high school students to different aspects of reality (to themselves, to other people and to various activities) in the context of humanistic paradigm.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8155
Располагается в коллекциях:Дитинство без насилля: суспільство, школа і сім'я на захисті прав дітей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Ryk H..pdf295,28 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.