Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8155
Title: Формування навичок ненасильницької поведінки засобами колірної діагностики: специфіка суб'єктивних ставлень старшокласників
Other Titles: Development of the skills of non-violent behaviour by means of color diagnosis: particularities of the subjective attitudes of high school students
Authors: Рик, Ганна
Bibliographic description (Ukraine): Рик, Г. Формування навичок ненасильницької поведінки засобами колірної діагностики: специфіка суб'єктивних ставлень старшокласників / Ганна Рик // Дитинство без насилля: суспільство, школа і сім'я на захисті прав дітей. – 2014. – С. 720–722. – Бібліогр. в кінці ст.
Issue Date: 2014
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Abstract: У статті аналізуються результати емпіричного дослідження особливостей та динаміки ставлень ліцеїстів до різних аспектів дійсності (до самих себе, до інших людей та до різних видів діяльності) у контексті гуманістичної парадигми.
This article analyzes the results of empirical studies of characteristics and dynamics of the attitudes of high school students to different aspects of reality (to themselves, to other people and to various activities) in the context of humanistic paradigm.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8155
Appears in Collections:Дитинство без насилля: суспільство, школа і сім'я на захисті прав дітей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ryk H..pdf295,28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.