Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8160
Title: Організація паритетної суб'єкт-суб'єктної взаємодії учасників освітнього процесу як чинник запобігання насиллю над дітьми
Other Titles: Organization of parity subject-subject interaction between the participants of educational process as a factor of prevention of child abuse
Authors: Степанюк, Алла Василівна
Bibliographic description (Ukraine): Степанюк, А. Організація паритетної суб'єкт-суб'єктної взаємодії учасників освітнього процесу як чинник запобігання насиллю над дітьми / Алла Степанюк // Дитинство без насилля: суспільство, школа і сім'я на захисті прав дітей. – 2014. – С. 733–734. – Бібліогр. в кінці ст.
Issue Date: 2014
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Abstract: У статті розкрито причини розходження цінностей змісту освіти та життєвих пріоритетів школярів. Окреслено один із можливих шляхів запобігання насиллю в освітньому середовищі – організація паритетної суб’єкт-суб’єктної взаємодії в системах «вчитель-учень» та «учень-учень». Висвітлено підходи до формування у майбутніх учителів діалогічних умінь.
The article reveals the reasons of difference between educational content values and student life priorities. It describes one of the possible ways of preventing violence in educational space – organization of parity subject-subject collaboration in the systems “teacher-student” and “student-student”. The approaches of development of dialogue skills in future teachers are outlined.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8160
Appears in Collections:Дитинство без насилля: суспільство, школа і сім'я на захисті прав дітей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Stepaniuk.pdf283,93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.