Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8160
Назва: Організація паритетної суб'єкт-суб'єктної взаємодії учасників освітнього процесу як чинник запобігання насиллю над дітьми
Інші назви: Organization of parity subject-subject interaction between the participants of educational process as a factor of prevention of child abuse
Автори: Степанюк, Алла Василівна
Бібліографічний опис: Степанюк, А. Організація паритетної суб'єкт-суб'єктної взаємодії учасників освітнього процесу як чинник запобігання насиллю над дітьми / Алла Степанюк // Дитинство без насилля: суспільство, школа і сім'я на захисті прав дітей. – 2014. – С. 733–734. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито причини розходження цінностей змісту освіти та життєвих пріоритетів школярів. Окреслено один із можливих шляхів запобігання насиллю в освітньому середовищі – організація паритетної суб’єкт-суб’єктної взаємодії в системах «вчитель-учень» та «учень-учень». Висвітлено підходи до формування у майбутніх учителів діалогічних умінь.
The article reveals the reasons of difference between educational content values and student life priorities. It describes one of the possible ways of preventing violence in educational space – organization of parity subject-subject collaboration in the systems “teacher-student” and “student-student”. The approaches of development of dialogue skills in future teachers are outlined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8160
Розташовується у зібраннях:Дитинство без насилля: суспільство, школа і сім'я на захисті прав дітей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Stepaniuk.pdf283,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.