Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8262
Назва: Проблема андрагогічної підготовки педагогічного персоналу як викладачів для освіти дорослих
Інші назви: Проблема андрагогической подготовки педагогического персонала как преподавателей для образования взрослых
Problem of Andragogical Background of Pedagogical Staff as Teachers for Adult Education
Автори: Ізбаш, Світлана
Бібліографічний опис: Ізбаш, С. Проблема андрагогічної підготовки педагогічного персоналу як викладачів для освіти дорослих / Світлана Ізбаш // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. – 2017. – № 1. – С. 80–85. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: андрагогічна підготовка
педагогічний персонал
викладач-андрагог
освіта дорослих
андрагогічний підхід
андрагогічні принципи
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано досвід андрагогічної підготовки педагогічного персоналу як викладачів для освіти дорослих. Представлено різні підходи до визначення поняття «андрагогічна підготовка», узагальнено сучасні практики андрагогічної підготовки та визначено особливості сучасного стану андрагогічної підготовки. Встановлено, що термін «андрагогічна підготовка» наразі не увійшов у широкий науковий обіг. Вказано, що процес андрагогічної підготовки має фрагментарний характер та досі не набув ознак цілісного андрагогічного процесу. Доведено, що наукові основи діяльності педагогічного персоналу у різних формах інформаційно-освітньої взаємодії з дорослими тільки починають формуватися. Здійснено класифікацію дорослих як суб’єктів андрагогічного процесу. Запропоновано організувати підготовку педагогічного персоналу як викладачів для навчання дорослих на основі спеціальності «Педагогіка вищої школи» з присвоєнням кваліфікації «викладач-андрагог».
Проанализирован опыт андрагогической подготовки педагогического персонала как преподавателей для образования взрослых. Представлены различные подходы к определению понятия «андрагогическая подготовка», обобщены современные практики андрагогической подготовки и определены особенности современного состояния андрагогической подготовки. Установлено, что термин «андрагогический подготовка» еще не вошел в широкий научный оборот. Указано, что процесс андрагогический подготовки имеет фрагментарный характер и до сих пор не приобрёл признаки целостного андрагогического процесса. Доказано, что научные основы деятельности педагогического персонала в различных формах информационно-образовательного взаимодействия со взрослыми только начинают формироваться. Осуществлена классификация взрослых как субъектов андрагогического процесса. Предложено организовать подготовку педагогического персонала как преподавателей для обучения взрослых на основе специальности «Педагогика высшей школы» с присвоением квалификации «преподаватель-андрагог».
The experience of andragogical background of pedagogical staff as teachers for adult education and a variety of approaches to the definition of «andragogical background» have been presented in the paper. It has been summarized the current practice of andragogical background and defined features of the modern state of andragogical background. It was found that the term «andragogical background» has not yet entered into a scientific turn. This andragogical background process is fragmented and has not yet acquired the characteristics of a holistic andragogical process. It is proved that the scientific basis of the activities of the pedagogical staff in various forms of information and educational interaction with adults only begin to take shape. Adults have been classified as subjects of andragogical process. It is proposed to organize the training of pedagogical staff as the teachers to educate adults on a specialty «Pedagogy of Higher Education» qualification «teacher-andragogue».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8262
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2017, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Izbash.pdf593,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.