Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8584
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБерека, Віктор-
dc.date.accessioned2018-01-11T10:01:51Z-
dc.date.available2018-01-11T10:01:51Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationБерека, В. Новітні підходи в методології та методиці викладання історії в Україні / Віктор Берека // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Історія. – 2017. – Вип. 1, ч. 2. – С. 134–139. – Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8584-
dc.description.abstractУ статті актуалізовано проблему новітніх підходів викладання історії в Україні, аналізується використання в цьому процесі психологічних методів та прийомів, особлива увага звертається на психоісторичну інтерпретацію історичного процесу, дається ретроспектива його розвитку. Дається тлумачення поняття «історична повсякденність», виділяються складові її вивчення. У цьому контексті розглядається мікроісторичний підхід до вивчення історії.uk_UA
dc.description.abstractВ статье актуализирована проблема новейших подходов к преподаванию истории в Украине, анализируется использование в этом процессе психологических методов и приемов, особенное внимание обращается на психоисторическую интерпретацию исторического процесса, дается ретроспектива его развития. Дается толкование понятия «историческая повседневность», выделяются составляющие ее изучения. В этом контексте рассматривается микроисторический подход к изучению истории.uk_UA
dc.description.abstractThe article focuses on the issue of new approaches in teaching history in Ukraine and analyzes the use of psychological methods and techniques in this process. Special attention is paid to psychohistorical interpretation of the historical process and a backward look on its development is given. The author explains the concept of historical routine» and emphasizes the components of its learning. In this context the microhistorical approach to studying of history is considered.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesІсторія;-
dc.subjectвикладання історіїuk_UA
dc.subjectновітні підходиuk_UA
dc.subjectметодологіяuk_UA
dc.subjectметодикаuk_UA
dc.subjectпсихоісторіяuk_UA
dc.subjectпреподавание историиuk_UA
dc.subjectновейшие подходыuk_UA
dc.subjectметодологияuk_UA
dc.subjectпсихоисторияuk_UA
dc.subjectteaching of historyuk_UA
dc.subjectnew approachesuk_UA
dc.subjectmethodologyuk_UA
dc.subjectmethods of teachinguk_UA
dc.subjectpsychohistoryuk_UA
dc.titleНовітні підходи в методології та методиці викладання історії в Україніuk_UA
dc.title.alternativeНовейшие подходы в методологии и методике преподавания истории в Украинеuk_UA
dc.title.alternativeNew approaches in methodology and methods of teaching history in Ukraineuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Історія. 2017. Вип. 1, ч. 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Bereka.pdf300,21 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.