Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8584
Назва: Новітні підходи в методології та методиці викладання історії в Україні
Інші назви: Новейшие подходы в методологии и методике преподавания истории в Украине
New approaches in methodology and methods of teaching history in Ukraine
Автори: Берека, Віктор
Бібліографічний опис: Берека, В. Новітні підходи в методології та методиці викладання історії в Україні / Віктор Берека // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Історія. – 2017. – Вип. 1, ч. 2. – С. 134–139. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: викладання історії
новітні підходи
методологія
методика
психоісторія
преподавание истории
новейшие подходы
методология
психоистория
teaching of history
new approaches
methodology
methods of teaching
psychohistory
Серія/номер: Історія;
Короткий огляд (реферат): У статті актуалізовано проблему новітніх підходів викладання історії в Україні, аналізується використання в цьому процесі психологічних методів та прийомів, особлива увага звертається на психоісторичну інтерпретацію історичного процесу, дається ретроспектива його розвитку. Дається тлумачення поняття «історична повсякденність», виділяються складові її вивчення. У цьому контексті розглядається мікроісторичний підхід до вивчення історії.
В статье актуализирована проблема новейших подходов к преподаванию истории в Украине, анализируется использование в этом процессе психологических методов и приемов, особенное внимание обращается на психоисторическую интерпретацию исторического процесса, дается ретроспектива его развития. Дается толкование понятия «историческая повседневность», выделяются составляющие ее изучения. В этом контексте рассматривается микроисторический подход к изучению истории.
The article focuses on the issue of new approaches in teaching history in Ukraine and analyzes the use of psychological methods and techniques in this process. Special attention is paid to psychohistorical interpretation of the historical process and a backward look on its development is given. The author explains the concept of historical routine» and emphasizes the components of its learning. In this context the microhistorical approach to studying of history is considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8584
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Історія. 2017. Вип. 1, ч. 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bereka.pdf300,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.