Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/864
Title: Педагогічні умови формування творчого мислення у студентів
Other Titles: Педагогические условия формирования творческого мышления у студентов
Pedagogical conditions of formation of creative thinking the students
Authors: Кравець, Руслан Андрійович
Bibliographic description (Ukraine): Кравець, Р. Педагогічні умови формування творчого мислення у студентів / Р. Кравець // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : В. Кравець, В. Мадзігон, Г. Терещук та ін. – Тернопіль, 2009. – № 1. – С. 42-46.
Issue Date: Feb-2009
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: творче мислення
педагогічні умови
уміння і навички
професійні знання
Series/Report no.: Педагогіка
Abstract: У статті розглядаються педагогічні умови формування творчого мислення у студентів вищих навчальних закладів. Акцентується увага на ролі педагога в організації педагогічних умов для підготовки кваліфікованих кадрів нового типу.
В статье рассматриваются педагогические условия формирования творческого мышления у студентов высших учебных заведений. Акцентируется внимание на роли педагога в организации педагогических условий для подготовки квалифицированных кадров нового типа.
The article examines the pedagogical conditions for the formation of creative thinking in university students. Focuses on the role of the teacher in organizing the educational environment for training highly qualified new type.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/864
Copyright owner: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2009, № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kravecs.pdf102,07 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.