Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/870
Назва: Психолого-педагогічні умови ефективності правового виховання молодших підлітків шкіл-інтернатів
Інші назви: Психолого-педагогические условия эффективности правового воспитания младших подростков школ-интернатов
Psychological and pedagogical conditions of effectiveness of legal education of younger teens boarding schools
Автори: Хоптяна, Олена Володимирівна
Бібліографічний опис: Хоптяна, О. Психолого-педагогічні умови ефективності правового виховання молодших підлітків шкіл-інтернатів / О. Хоптяна // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : В. Кравець, В. Мадзігон, Г. Терещук та ін. – Тернопіль, 2009. – № 1. – С. 67-73.
Дата публікації: лют-2009
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: психолого-педагогічні умови
правове виховання
молодші підлітки
школа-інтернат
Серія/номер: Педагогіка
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено апробації деяких психолого-педагогічних умов ефективності правового виховання учнів 5–6 класів загальноосвітніх шкіл-інтернатів. Розкрито психосоціальні зміни, які відбуваються в підлітковому періоді. Подано рекомендації стосовно правовиховної роботи з молодшими підлітками, які автор умовно ділить на типи: активно-позитивні, позитивні, індиферентні.
В статье освещены апробации некоторых психолого-педагогических условий эффективности правового воспитания учащихся 5-6 классов общеобразовательных школ-интернатов. Раскрыто психосоциальные изменения, происходящие в подростковом периоде. Поданы рекомендации относительно правовоспитательной работе с младшими подростками, которые автор условно делит на типы: активно-положительные, позитивные, индифферентные.
The article highlights the approbation of some psychological and pedagogical conditions of effectiveness of legal education of students 5-6 classes boarding schools. Reveals the psychosocial changes that occur in adolescence. Recommendations in respect of law activity with younger adolescents, who by conditionally divided into types: active-positive, positive, indifferent.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/870
Власник авторського права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2009, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Xoptjana.pdf116,56 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.