Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8711
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКодлюк, Ярослава Петрівна-
dc.date.accessioned2018-04-03T08:13:36Z-
dc.date.available2018-04-03T08:13:36Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКодлюк Я. Інновації у змісті підручників для початкової школи / Ярослава Кодлюк // Початкова школа. - 2017. - № 12. - С. 42–46.uk_UA
dc.identifier.issn0131-5358-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8711-
dc.description.abstractВизначено такі інновації у змісті підручників з літературного читання (авт. О. Савченко): ці книги націлені на формування в учнів школи першого ступеня ключових і предметних компетентностей; вони належно репрезентують четвертий елемент змісту освіти – емоційно-ціннісне ставлення; є розвивально спрямованими.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectінновації у змісті освітиuk_UA
dc.subjectпідручник для початкової школиuk_UA
dc.subjectнавчальні завдання і вправиuk_UA
dc.subjectуміння вчитися як ключова компетентністьuk_UA
dc.subjectрозвивальна спрямованістьuk_UA
dc.subjectнавчальної книгиuk_UA
dc.subjectемоційно-ціннісне ставленняuk_UA
dc.titleІнновації у змісті підручників для початкової школиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kodliuk_3.pdf8,8 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.