Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8711
Назва: Інновації у змісті підручників для початкової школи
Автори: Кодлюк, Ярослава Петрівна
Бібліографічний опис: Кодлюк Я. Інновації у змісті підручників для початкової школи / Ярослава Кодлюк // Початкова школа. - 2017. - № 12. - С. 42–46.
Дата публікації: 2017
Ключові слова: інновації у змісті освіти
підручник для початкової школи
навчальні завдання і вправи
уміння вчитися як ключова компетентність
розвивальна спрямованість
навчальної книги
емоційно-ціннісне ставлення
Короткий огляд (реферат): Визначено такі інновації у змісті підручників з літературного читання (авт. О. Савченко): ці книги націлені на формування в учнів школи першого ступеня ключових і предметних компетентностей; вони належно репрезентують четвертий елемент змісту освіти – емоційно-ціннісне ставлення; є розвивально спрямованими.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8711
ISSN: 0131-5358
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kodliuk_3.pdf8,8 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.