Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8744
Назва: Формування психологічно безпечного освітнього середовища у загальноосвітньому навчальному закладі
Автори: Мешко, Галина Михайлівна
Мешко, Олександр Іванович
Бібліографічний опис: Мешко Г. М. Формування психологічно безпечного освітнього середовища у загальноосвітньому навчальному закладі / Г. М. Мешко, О. І. Мешко // Гуманітарний вісник ДВНЗ Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди. – Вип. 37 (3). Том II (22) : тематичний випуск "Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання". – Київ : Гнозис, 2017. – С. 62–70.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Гнозис
Ключові слова: освітнє середовище
психологічно безпечне освітнє середовище
психологічна безпека
модель формування психологічно безпечного освітнього середовища
загальноосвітній навчальний заклад
образовательная среда
психологически безопасная образовательная среда
психологическая безопасность
модель формирования психологически безопасной образовательной среды
общеобразовательное учебное заведение
educational environment
psychologically safe educational environment
psychological safety
model of formation of psychologically safe educational environment
general educational institution
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено дослідженню проблеми формування психологічно безпечного освітнього середовища в загальноосвітньому навчальному закладі. Представлено результати вивчення стану психологічної безпеки учнів, захищеності вчителів, їх емоційного благополуччя. На основі аналізу психолого-педагогічної літератури з’ясовано сутність безпечного освітнього середовища, його структурні компоненти. Розроблено модель формування психологічно безпечного освітнього середовища загальноосвітнього навчального закладу, визначено аспекти управлінської діяльності в досліджуваному аспекті.
Статья посвящена исследованию проблемы формирования психологически безопасной образовательной среды в общеобразовательном учебном заведении. Представлены результаты изучения состояния психологической безопасности учащихся, защищенности учителей, их эмоционального благополучия. На основании анализа психолого-педагогической литературы выяснены сущность психологически безопасной образовательной среды, ее структурные компоненты. Разработана модель формирования психологически безопасной образовательной среды в общеобразовательном учебном заведении, определены аспекты управленческой деятельности в исследуемом аспекте.
The article deals with the problem of formation of a psychologically safe educational environment in a general educational institution. The results of the study of the state of psychological safety of students, teacher protection, and their emotional well-being have been presented. On the basis of the analysis of psychological and pedagogical literature, the essence of a safe educational environment, its structural components has been determined. The model of formation of a psychologically safe educational environment of a general educational institution has been designed; aspects of management activity in the investigated aspect have been defined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8744
ISBN: 978-966-2760-64-4
ISSN: 2308-5126
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Meshko_H 003.pdf3,48 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.