Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/875
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorДідук-Ступ'як, Галина Іванівна-
dc.date.accessioned2011-11-28T11:14:34Z-
dc.date.available2011-11-28T11:14:34Z-
dc.date.issued2009-02-
dc.identifier.citationДідук-Ступ'як, Г. Питання інтеракції в когнітивно-комунікативному контексті / Г. Дідук-Ступ'як // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : В. Кравець, В. Мадзігон, Г. Терещук та ін. – Тернопіль, 2009. – № 1. – С. 85-92.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/875-
dc.description.abstractУ статті дається стислий аналітичний огляд нових напрямів мовознавчих та лінгводидаткичних досліджень у сфері когнітології та комунікативної лінгвістики з проблеми інтеракції (взаємодії мовців) у процесі спілкування; простежено генезу основних дослідницьких напрямів за вказаним питанням; з’ясовано типологію інтеракцій у процесі вивчення чотирьох видів мовленнєвої діяльності в загальноосвітніх закладах; схематично окреслено весь стратегічний процес технології інтеракції.en_US
dc.description.abstractВ статье дается краткий аналитический обзор новых направлений языковедческих и лингводидаткичних исследований в области когнитологии и коммуникативной лингвистики по проблеме интеракции (взаимодействия вещателей) в процессе общения; прослежен генезис основных исследовательских направлений по указанному вопросом; выяснено типологию интеракций в процессе изучения четырех видов речевой деятельности в общеобразовательных учреждениях; схематично обозначены весь стратегический процесс технологии интеракции.en_US
dc.description.abstractThe article provides a brief analytical overview of new trends and linhvodydatkychnyh linguistic research in linguistics and communicative kohnitolohiyi problems with interaction (interaction between speakers) in the process of communication; traced the genesis of the major research areas at the specified issue; interaktsiy typology found in the study of four kinds of speech activity in secondary schools; schematically outlines the entire strategic process technology interaction.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка-
dc.subjectінтеракціяen_US
dc.subjectкогнітивно-комунікативний контекстen_US
dc.subjectаналітичний оглядen_US
dc.subjectспілкуванняen_US
dc.titleПитання інтеракції в когнітивно-комунікативному контекстіen_US
dc.title.alternativeВопрос интеракции в когнитивно-коммуникативном контекстеen_US
dc.title.alternativeQ interaction in cognitive-communicative contexten_US
dc.typeArticleen_US
dc.rights.holder© "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"uk
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2009, № 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Didyk-Stypjak.pdf187,62 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.