Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8785
Назва: Освітній діалог як інноваційна гуманітарна технологія професійного становлення особистості у ВНЗ
Інші назви: Образовательный диалог как инновационная гуманитарная технология профессионального становления личности в вузе
Educational dialogue as an innovative technology for professional development of personality in higher educational institutions
Автори: Радчук, Галина Кіндратівна
Бібліографічний опис: Радчук Г. Освітній діалог як інноваційна гуманітарна технологія професійного становлення особистості у ВНЗ / Галина Радчук // Педагогічний процес: теорія і практика : збірник наукових праць. – Київ, 2017, № 1. – С. 5 – 21.
Дата публікації: 2017
Ключові слова: діалог
діалогізація навчального змісту
діалогічність викладача
діалогічність студента
освітній діалог
диалог
диалогизация учебного материала
диалогичность преподавателя
диалогичность студента
образовательный диалог
dialogue
teacher dialogue capacities
dialogic training content
student dialogue capacities
educational dialogue
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню сутнісних аспектів діалогу з метою його впровадження в педагогічну практику вищої школи. Обґрунтовується, що освітній діалог може розглядатися як гуманітарна технологія, яка інтегрує культурологічні, аксіологічні, екзистенційні, феноменологічні уявлення про засвоєння знань на ціннісно-смисловому рівні та цілісне професійне становлення особистості в освітньому середовищі вишу. Доводиться, що процес розгортання освітнього діалогу у єдності формального, змістового та ціннісно-смислового рівнів передбачає розвиток діалогічності викладача, діалогічності студента та діалогізації навчального матеріалу. Визначаються умови реалізації освітнього діалогу у вищому навчальному закладі.
Статья посвящена исследованию сущностных аспектов диалога с целью его внедрения в педагогическую практику высшей школы. Обосновывается, что образовательный диалог может рассматриваться как гуманитарная технология, которая интегрирует культурологические, аксиологические, экзистенционные, феноменологические представления об усвоении знаний на ценносно-смысловом уровне и целостное профессиональное становление личности в образовательной среде вуза. Доказывается, что процесс развертывания образовательного диалога в единстве формального, содержательного и ценностно-смыслового уровней предполагает развитие диалогичности преподавателя, диалогичности студентов и диалогизацию учебного материала. Определяются, условия реализации образовательного диалога в высшем учебном заведении.
The article investigates the essential aspects of a dialogue with a purpose of further implementation it in higher education teaching practice. The author argues that educational dialogues can be regarded as a humanitarian technology that integrates cultural, axiological, existential, phenomenological ideas about learning on value-semantic level and coherent professional development of an individual in university environment. Educational dialogue is analyzed as a form of active learning, which aims at mastering of professional knowledge at a value-semantic level, and also as a form of communication, which provides environment for personality development, giving it psychological support, and social interaction skills. It is proven that the deployment of educational dialogue at formal, content and value-semantic levels involves development of teacher and student capabilities for conducting a dialogue, and training material that is suitable for teaching in a dialogue format. The author identifies the following conditions for implementation of educational dialogue in higher education 1) development of readiness for a dialogue in teachers both on personal and professional levels; 2) formation of dialogue culture in students; 3) development of self-reflection processes in students; 4) student mastering the skills for organizing joint activities; 5) formation of subjective student positions in educational process; 6) modeling of cooperation and joint creative activities, that serve as a model of future professional partner communication; 7) creating educational situations as close to the life situations as possible within the process of meaningful learning cooperation; 8) bringing training content closer to the realities of future profession.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8785
ISSN: 2078-1687
2412-0154
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Radchuk 1.pdf4,45 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.