Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8801
Назва: Проблеми сексуальної соціалізації школярів у вітчизняній педагогіці ХХ століття
Інші назви: Проблемы сексуальной социализации учеников в отечественной педагогике ХХ века
THE PROBLEM OF SECXUAL SOCIALIZATION OF PUPILS IN THE NATIONAL PEDAGOGICS OF THE 20TH CENTURY
Автори: Кравець, Володимир Петрович
Бібліографічний опис: Кравець, В. Проблеми сексуальної соціалізації школярів у вітчизняній педагогіці ХХ століття / Володимир Кравець // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. – 2017. – № 3. – С. 6–13. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: секс
сексуальна педагогіка
сексуальна соціалізація
сексуальна просвіта
статеве виховання
сублімація
сексуальная педагогика
сексуальная социализация
сексуальное просвещение
половое воспитание
сублимация
sex
sexual pedagogics
sexual socialization
sexual education
sublimation
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): Показано становлення вітчизняної сексуальної педагогіки у ХХ столітті. Розглянуто труднощі в розумінні терміна «сексуальна педагогіка». Узагальнено сексуальний педагогічний дискурс у вказаний період. Проаналізовано ідеї основних напрямків сексуальної соціалізації учнів в 1920-30-і роки. Вказано на причини, які гальмували розвиток сексуальної педагогіки і вирішення проблем сексуальної соціалізації учнівської молоді у 1970-80-і роки, при цьому особливий акцент зроблено на впливі тотальної ідеологізації радянського суспільства на сексуальну соціалізацію молоді. Проаналізовано внесок П. Блонського, А. Макаренка, В. Сухомлинського та інших видатних педагогів у розвиток вітчизняної сексуальної педагогіки. Показано невдалі спроби запровадження навчального курсу «Етика та психологія сімейного життя» в радянській школі. Накреслено перспективи розвитку сексуальної педагогіки в незалежній Україні.
Показано становление отечественной сексуальной педагогіки в ХХ веке. Указаны трудности в понимании понятия «сексуальная педагогика». Обобщен опыт педагогического сексуального дискурса в указанный период. Рассмотрены и проанализированы идеи основных направлений сексуальной социализации учеников в 1920–30-е годы. Указаны причины, которые препятствовали развитию сексуальной педагогики и решению проблем сексуальной социализации учащейся молодежи в 1970–80-х годах. Особый акцент сделан на влиянии тотальной идеологизации советского общества на сексуальную социлизацию учащихся. Проанализирован вклад П. Блонского, А. Макаренко, В. Сухомлинского и других выдающихся педагогов в развитие отечественной сексуальной педагогики. Показаны неудачные попытки внедрения учебного курса «Этика и психология семейной жизни» в советской школе. Отмечены перспективы развития сексуальной педагогики в независимой Украине.
In the article the analysis of the national sexual pedagogics formation is done, the difficulties of understanding the term “sexual pedagogics” are shown; sexual pedagogical discourse of the 20th century is generalized. The ideas of the main trends of sexual socialization of the 1920-30’s are analyzed; the causes which restrained sexual pedagogics development in 1970-80’s are pointed out. In the article the different trends of sexual socialization development are presented, in particular a gender education, sexual education and sexual culture formation. The main problems of national sexual-pedagogical discourse are pointed out: the age in which the gender education and sexual awareness should start was grounded and also the main sources of social socialization were defined, its content and process were analyzed. The main concepts of sexual socialization were analyzed. The main stress was made on the influence of total ideologization of soviet society on sexual socialization of the school youth. The contribution of the prominent pedagogues P. Blonskyi, A. Makarenko, V. Suhomlynskyi and others into the development of the national sexual pedagogics was analyzed. The unsuccessful attempts to implement the course of “Ethics and Pedagogics of Sexual Life” into a soviet school were shown. The perspectives of the development of sexual pedagogics in independent Ukraine were sketched.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8801
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2017, № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1Kravec.pdf113,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.