Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8808
Название: Формування готовності майбутніх фітнес-тренерів до професійної діяльності у фітнес-індустрії: проблеми та перспективи
Другие названия: Формирование готовности будущих фитнес-тренеров к профессиональной деятельности в фитнес-индустрии: проблемы и перспективы
THE FORMATION OF READINESS OF THE FUTURE FITNESS TRAINERS TO PROFESSIONAL ACTIVITIES IN THE FITNESS INDUSTRY
Авторы: Прима, Анастасія
Библиографическое описание: Прима, А. Формування готовності майбутніх фітнес-тренерів до професійної діяльності у фітнес-індустрії: проблеми та перспективи / Анастасія Прима // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. – 2017. – № 3. – С. 52–59. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публикации: 2017
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключевые слова: формування готовності
майбутні фітнес-тренери
професійна діяльність
фітнес-індустрія
формирование готовности
будущие тренеры фитнесса
профессиональная деятельность
фитнесс-индустрия
the formation of readiness
future trainers of fitness
professional activity
fitness-industry
Серия/номер: Педагогіка;
Краткий осмотр (реферат): Вказано, що розвиток системи вищої освіти є об’єктивним процесом, що відображає зміни соціальних, економічних, культурних і політичних пріоритетів суспільства. Відзначено, що трансформація в сучасному суспільстві зумовлює модернізацію професійної підготовки майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах (ВНЗ), спрямування зусиль професорсько-викладацького складу на використання нових підхoдів дo змісту й oрганізації навчальнo-виховного прoцесу, які стимулюють активність студентів до оволодіння прoфесійнo орієнтованими знаннями, вміннями та навичками. Показано, що формування готовності майбутніх фітнес-тренерів до професійної діяльності у фітнес-індустрії є цілісним процесом, який здійснюється у ВНЗ з метою отримання студентами кваліфікації згідно з освітніми ступенями «бакалавр» і «магістр», що дозволить їм ефективно надавати послуги, зорієнтовані на застосовування засобів фітнесу для оздоровлення громадян, ефективного розвитку їх рухових здібностей при проведенні спеціально організованих фітнес-програм чи досягнення відповідних морфофункціональних кондицій для успішного виступу на спортивних змаганнях. Зазначено, що фітнес є цілеспрямованим процесом оздоровлення, який ґрунтується на добровільності вибору форм і методів рухової активності та з метою зміцнення і збереження здоров’я, зниження ризику захворювань та їх профілактики, залучення до здоровому способу життя задля особистої успішності та соціального благополуччя.
Указано, что развитие системы высшего образования является объективным процессом, который отображает изменения социальных, экономических, культурных и политических приоритетов общества. Отмечено, что трансформация в современном обществе обусловливает модернизацию профессиональной подготовки будущих специалистов в вузах, устремление усилий профессорско-преподавательского состава на использование новых підхoдів дo содержания и oрганізації навчальнo- воспитательного прoцесу, которые стимулируют активность студентов к овладению прoфесійнo ориентированными знаниями, умениями и навыками. Показано, что формирование готовности будущих тренеров фитнесса к профессиональной деятельности в индустрии фитнесса является целостным процессом, который осуществляется в вузах с целью получения студентами квалификации в соответствии с образовательными степенями «бакалавр» и «магистр», который позволит им эффективно оказывать услуги, сориентированные на применение средств фитнесса для оздоровления граждан, эффективного развития их двигательных способностей при проведении специально организованных программ фитнесса или достижения соответствующих морфофункціональних кондиций для успешного выступления на спортивных соревнованиях. Отмечено, что фитнесс является целеустремленным процессом оздоровления, который основывается на добровольности выбора форм и методов двигательной активности и с целью укрепления и сохранения здоровья, снижения риска заболеваний и их профилактики, привлечения к здоровому образу жизни за для личной успешности и социального благополучия.
The leading areas in the field of physical culture and sports development of higher education these days include: training competence and mobiity in the field of physical culture and sports; the development of new standards for training of future specialists; improving the content of the higher pedagogical education in accordance with modern requirements for the level of professional competence of future professionals; development and testing of innovative technologies of physical training and the inclusion of the most effective ones to the content of higher education in the field of physical culture and sports; implementation of continuous interaction with educational authorities, general educational institutions and youth schools in order to develop a standardizated strategy for the practical implementation of the new educational paradigm; development, testing and implementation of innovative forms and methods of organization of extracurricular sports and recreation activities. Forming of readiness of future trainers of fitness to professional activity in fitness-industry is an integral process allowing them to effectively render the services, orientated on the application of facilities of fitness with the purpose of effective development of their motive capabilities during the realization of the specially organized fitness program or achievement corresponding to the morfofunctional standard for successful students’ performance in sport competitions.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8808
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2017, № 3

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
7Pruma.pdf195,22 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.