Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/880
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Михайлюк, Ганна Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2011-11-28T12:16:24Z | - |
dc.date.available | 2011-11-28T12:16:24Z | - |
dc.date.issued | 2009-02 | - |
dc.identifier.citation | Михайлюк, Г. Інтерпретація результатів експериментального навчання майбутніх вчителів японської мови граматичних засобів вираження модальності у процесі читання / Г. Михайлюк // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : В. Кравець, В. Мадзігон, Г. Терещук та ін. – Тернопіль, 2009. – № 1. – С. 115-120. | en_US |
dc.identifier.uri | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/880 | - |
dc.description.abstract | У статті представлені та інтерпретовані результати експериментального навчання майбутніх учителів японської мови граматичних засобів вираження модальності у процесі читання. В результаті співставлення результатів експериментального навчання трьох груп виявлена найбільш ефективна модель впровадження запропонованої методики у навчальний процес ВНЗ України. | en_US |
dc.description.abstract | В статье представлены и интерпретированы результаты экспериментального обучения будущих учителей японского языка грамматических средств выражения модальности в процессе чтения. В результате сопоставления результатов экспериментального обучения трех групп выявлена наиболее эффективная модель внедрения предложенной методики в учебный процесс вузов Украины. | en_US |
dc.description.abstract | The article presented and interpreted the results of experimental studies of future teachers of Japanese language grammar of the expression of modality in the process of reading. As a result, comparison of results of experimental studies of three groups identified the most effective model of implementation of the proposed methods in the educational process of higher education institutions of Ukraine. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка | - |
dc.subject | експериментальне навчання | en_US |
dc.subject | японська мова | en_US |
dc.subject | читання | en_US |
dc.subject | методика | en_US |
dc.title | Інтерпретація результатів експериментального навчання майбутніх вчителів японської мови граматичних засобів вираження модальності у процесі читання | en_US |
dc.title.alternative | Интерпретация результатов экспериментального обучения будущих учителей японского языка грамматических средств выражения модальности в процессе чтения | en_US |
dc.title.alternative | Interpreting the results of experimental studies of future teachers of Japanese language grammatical expression of modality in the process of reading | en_US |
dc.type | Article | en_US |
dc.rights.holder | © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка" | uk |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2009, № 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Muxajlyk.pdf | 136,98 kB | Unknown | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.