Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/880
Title: Інтерпретація результатів експериментального навчання майбутніх вчителів японської мови граматичних засобів вираження модальності у процесі читання
Other Titles: Интерпретация результатов экспериментального обучения будущих учителей японского языка грамматических средств выражения модальности в процессе чтения
Interpreting the results of experimental studies of future teachers of Japanese language grammatical expression of modality in the process of reading
Authors: Михайлюк, Ганна Володимирівна
Bibliographic description (Ukraine): Михайлюк, Г. Інтерпретація результатів експериментального навчання майбутніх вчителів японської мови граматичних засобів вираження модальності у процесі читання / Г. Михайлюк // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : В. Кравець, В. Мадзігон, Г. Терещук та ін. – Тернопіль, 2009. – № 1. – С. 115-120.
Issue Date: Feb-2009
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: експериментальне навчання
японська мова
читання
методика
Series/Report no.: Педагогіка
Abstract: У статті представлені та інтерпретовані результати експериментального навчання майбутніх учителів японської мови граматичних засобів вираження модальності у процесі читання. В результаті співставлення результатів експериментального навчання трьох груп виявлена найбільш ефективна модель впровадження запропонованої методики у навчальний процес ВНЗ України.
В статье представлены и интерпретированы результаты экспериментального обучения будущих учителей японского языка грамматических средств выражения модальности в процессе чтения. В результате сопоставления результатов экспериментального обучения трех групп выявлена ​​наиболее эффективная модель внедрения предложенной методики в учебный процесс вузов Украины.
The article presented and interpreted the results of experimental studies of future teachers of Japanese language grammar of the expression of modality in the process of reading. As a result, comparison of results of experimental studies of three groups identified the most effective model of implementation of the proposed methods in the educational process of higher education institutions of Ukraine.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/880
Copyright owner: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2009, № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Muxajlyk.pdf136,98 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.