Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/880
Название: Інтерпретація результатів експериментального навчання майбутніх вчителів японської мови граматичних засобів вираження модальності у процесі читання
Другие названия: Интерпретация результатов экспериментального обучения будущих учителей японского языка грамматических средств выражения модальности в процессе чтения
Interpreting the results of experimental studies of future teachers of Japanese language grammatical expression of modality in the process of reading
Авторы: Михайлюк, Ганна Володимирівна
Библиографическое описание: Михайлюк, Г. Інтерпретація результатів експериментального навчання майбутніх вчителів японської мови граматичних засобів вираження модальності у процесі читання / Г. Михайлюк // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : В. Кравець, В. Мадзігон, Г. Терещук та ін. – Тернопіль, 2009. – № 1. – С. 115-120.
Дата публикации: фев-2009
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключевые слова: експериментальне навчання
японська мова
читання
методика
Серия/номер: Педагогіка
Краткий осмотр (реферат): У статті представлені та інтерпретовані результати експериментального навчання майбутніх учителів японської мови граматичних засобів вираження модальності у процесі читання. В результаті співставлення результатів експериментального навчання трьох груп виявлена найбільш ефективна модель впровадження запропонованої методики у навчальний процес ВНЗ України.
В статье представлены и интерпретированы результаты экспериментального обучения будущих учителей японского языка грамматических средств выражения модальности в процессе чтения. В результате сопоставления результатов экспериментального обучения трех групп выявлена ​​наиболее эффективная модель внедрения предложенной методики в учебный процесс вузов Украины.
The article presented and interpreted the results of experimental studies of future teachers of Japanese language grammar of the expression of modality in the process of reading. As a result, comparison of results of experimental studies of three groups identified the most effective model of implementation of the proposed methods in the educational process of higher education institutions of Ukraine.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/880
Владелец авторского права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2009, № 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Muxajlyk.pdf136,98 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.