Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/881
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorХмеляр, Інеса Макарівна-
dc.contributor.authorЛукащук, Микола Миколайович-
dc.date.accessioned2011-11-28T12:24:19Z-
dc.date.available2011-11-28T12:24:19Z-
dc.date.issued2009-02-
dc.identifier.citationХмеляр, І. Методичні підходи диференціації та індивідуалізації навчання на заняттях хімії та біології / І. Хмеляр, М. Лукащук // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : В. Кравець, В. Мадзігон, Г. Терещук та ін. – Тернопіль, 2009. – № 1. – С. 121-125.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/881-
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі розвитку творчих здібностей студентів-медиків. У ній розглядаються підходи до формування та розвитку творчих здібностей особистості, зокрема місце індивідуалізації та диференціації в процесі навчання хімії та біології. Визначено підходи до підбору завдань та вправ на основі ступеня вагомості навчального матеріалу та рівнів навченості студентів.en_US
dc.description.abstractСтатья посвящена проблеме развития творческих способностей студентов-медиков. В ней рассматриваются подходы к формированию и развитию творческих способностей личности, в частности место индивидуализации и дифференциации в процессе обучения химии и биологии. Определены подходы к подбору заданий и упражнений на основе степени весомости учебного материала и уровней обученности студентов.en_US
dc.description.abstractThis article is devoted to the problem of development of creative abilities of medical students. It explores the approaches to the formation and development of creative abilities of the individual, including the place of individualization and differentiation in learning chemistry and biology. Defined approaches to the selection of tasks and exercises based on the degree of importance of learning material and levels navchenosti students.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка-
dc.subjectметодичні підходиen_US
dc.subjectдиференціація навчанняen_US
dc.subjectіндивідуалізація навчанняen_US
dc.subjectурок хіміїen_US
dc.subjectурок біологіїen_US
dc.titleМетодичні підходи диференціації та індивідуалізації навчання на заняттях хімії та біологіїen_US
dc.title.alternativeМетодические подходы дифференциации и индивидуализации обучения на занятиях химии и биологииen_US
dc.title.alternativeMethodological approaches of differentiation and individualization of education in the classroom chemistry and biologyen_US
dc.typeArticleen_US
dc.rights.holder© "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"uk
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2009, № 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Xmeljar.pdf115,15 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.