Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/881
Title: Методичні підходи диференціації та індивідуалізації навчання на заняттях хімії та біології
Other Titles: Методические подходы дифференциации и индивидуализации обучения на занятиях химии и биологии
Methodological approaches of differentiation and individualization of education in the classroom chemistry and biology
Authors: Хмеляр, Інеса Макарівна
Лукащук, Микола Миколайович
Bibliographic description (Ukraine): Хмеляр, І. Методичні підходи диференціації та індивідуалізації навчання на заняттях хімії та біології / І. Хмеляр, М. Лукащук // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : В. Кравець, В. Мадзігон, Г. Терещук та ін. – Тернопіль, 2009. – № 1. – С. 121-125.
Issue Date: Feb-2009
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: методичні підходи
диференціація навчання
індивідуалізація навчання
урок хімії
урок біології
Series/Report no.: Педагогіка
Abstract: Стаття присвячена проблемі розвитку творчих здібностей студентів-медиків. У ній розглядаються підходи до формування та розвитку творчих здібностей особистості, зокрема місце індивідуалізації та диференціації в процесі навчання хімії та біології. Визначено підходи до підбору завдань та вправ на основі ступеня вагомості навчального матеріалу та рівнів навченості студентів.
Статья посвящена проблеме развития творческих способностей студентов-медиков. В ней рассматриваются подходы к формированию и развитию творческих способностей личности, в частности место индивидуализации и дифференциации в процессе обучения химии и биологии. Определены подходы к подбору заданий и упражнений на основе степени весомости учебного материала и уровней обученности студентов.
This article is devoted to the problem of development of creative abilities of medical students. It explores the approaches to the formation and development of creative abilities of the individual, including the place of individualization and differentiation in learning chemistry and biology. Defined approaches to the selection of tasks and exercises based on the degree of importance of learning material and levels navchenosti students.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/881
Copyright owner: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2009, № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Xmeljar.pdf115,15 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.