Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8823
Назва: Використання моделей змішаного навчання у процесі вивчення іноземних мов
Інші назви: Использование моделей смешанного обучения в процессе изучения иностранных языков
THE USE OF BLENDED LEARNING MODELS IN THE PROCESS OF FOREIGN LANGUAGE LEARNING
Автори: Безверха, Олександра
Бібліографічний опис: Безверха, О. Використання моделей змішаного навчання у процесі вивчення іноземних мов / Олександра Безверха // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. – 2017. – № 3. – С. 147–156. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: змішане навчання
модель змішаного навчання
електронне начання
он-лайн курс
смешанное обучение
модель смешанного обучения
электронное обучение
он-лайн курс
blended learning
blended learning models
e-Learning
computer-mediated activities
online course
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): Розглянуто актуальну проблему впровадження педагогічних інновацій та сучасних он-лайових технологій у навчальний процес. Розкрито потенціал концепції змішаного навчання як новітньої освітньої концепції у процесі активізації навчально-пізнавальної діяльності на уроках іноземної мови у ході традиційної особистої взаємодії учасників освітнього процесу та інтерактивної взаємодії, опосередкованої комп’ютерними технологіями. Теоретично обґрунтовується доцільність застосування моделей змішаного навчання з метою розширення освітніх можливостей учнів у процесі вивчення іноземних мов за рахунок збільшення доступності та гнучкості освіти, врахування їх індивідуальних навчальних потреб, а також темпу і ритму освоєння навчального матеріалу. Виoкpeмлeнo та poзкpитo зміст oснoвних моделей змішаного навчання з урахуванням переважання одного з трьох компонентів змішаного навчання: традиційної особистої взаємодії вчителя з учнями; інтерактивної взаємодії учня з інформаційно-освітніми он-лайн ресурсами; самоосвіти як процесу цілеспрямованого самовдосконалення, саморозвитку учня у процесі навчальної діяльності. Розглянуто способи реалізації моделей змішаного навчання залежно від вікових та психофізіологічних особливостей учнів.
В статье освещается актуальная проблема внедрения педагогических инноваций и современных он-лайн технологий в учебный процесс. Раскрыт потенциал концепции смешанного обучения как инновационной образовательной концепции в активизации учебно-познавательной деятельности на уроке иностранного языка в ходе традиционного личного взаимодействия участников образовательного процесса и интерактивного взаимодействия посредством компьютерных технологий. Теоретически обосновывается целесообразность применения моделей смешанного обучения с целью расширения образовательных возможностей учащихся в процессе изучения иностранных языков за счет увеличения доступности и гибкости образования, учета их индивидуальных учебных потребностей, а также темпа и ритма освоения учебного материала. Раскрыто содержание oснoвных моделей смешанного обучения с учетом преобладания одного из трех компонентов смешанного обучения: 1) традиционного личного взаимодействия учителя с учащимися; 2) интерактивного взаимодействия ученика с информационно-образовательными он-лайн ресурсами; 3) самообразования как процесса целенаправленного самосовершенствования, саморазвития ученика в ходе учебной деятельности. Рассмотрены способы реализация моделей смешанного обучения в зависимости от возрастных и психофизиологических особенностей учащихся.
In the article, the acute problem of implementation of pedagogical innovations and online technologies into the educational process is analyzed. The article explores the advantages of blended learning as a latter-day educational program in comparison with traditional campus learning. Blended learning is regarded worldwide as the combination of classroom face-to-face sessions with interactive learning opportunities created online. The purpose of the article is to identify blended learning transformational potential impacting students and teachers by ensuring a more personalized learning experience. The concept of blended learning, as a means to enhance foreign language teaching and learning in the classroom during the traditional face-to-face interaction between a teacher and a student, combined with computer-mediated activities, is examined. In the article, the main classification of blended learning models is established. There are four main blended learning models which include both face-to-face instruction time and online learning: Rotation Model, Flex Model, A La Carte Model, and Enriched Virtual Model. Once implemented successfully, a blended model can take advantage of both brick-and-mortar and digital worlds, providing significant benefits for the educational establishments and learners. To integrate any of the blended learning models, a teacher can create online activities that enable learners to explore the topic online at home, and then develop face-to-face interactions to dig deeper into the subject matter at the lesson. The use of blended learning models in order to expand educational opportunities for students while the foreign language acquisition, by increasing the availability and flexibility of education, taking into account student individual learning needs, with some element of student control over time, place and pace, is explored. The realization of blended learning models in regards to age and physiological peculiarities of students is explained. The expected outcome of blended learning implementation is that the combination of traditional face-to-face campus activities and online technologies will motivate and encourage children to eagerly participate in the lesson and will assist in developing students’ creative, critical and logical thinking.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8823
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2017, № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20Bezverxa.pdf1,02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.