Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8847
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorВинничук, Олег Теофілович-
dc.date.accessioned2018-04-18T08:43:04Z-
dc.date.available2018-04-18T08:43:04Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationВинничук О. Педагогічний потенціал гірськолижних дестинацій Австрії / Олег Винничук // Вісник Прикарпатського університету. – Івано-Франківськ. : ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" Серія: Фізична культура , 2017. – Випуск 25–26. - С. 215–217.uk_UA
dc.identifier.issn2078–3396-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8847-
dc.description.abstractАкцентується увага на значущості досліджуваної проблеми в контексті формування, розвитку та самовдосконалення особистості шляхом залучення її до активної взаємодії із зовнішнім середовищем. Сформовано авторське трактування поняття “дестинація”. Обґрунтовані переваги австрійського ареалу гірськолижних дестинацій, подано характеристику та визначено фактори їх популярності. Визначено та охарактеризовано напрями педагогічного впливу гірськолижних дестинацій: фізіологічний та психофізичний, формування естетичних смаків,поглядів та чуттєво-емоційних вражень, соціальний та комунікативно-адаптаційний, самоактуалізації та самореалізації, взаємозв’язку інте- лектуального та фізичного розвитку, пізнавальної активності та креативного потенціалу.uk_UA
dc.description.abstractThe emphasis is placed on the significance of the problem under study in the context of formation, development and self-improvement of the individual by involving it in active interaction with the environment. The author’s interpretation of the concept of "destination” is formed.The advantages of Austrian range of alpine destinations are substantiated, characteristics are given and factors of their popularity are determined. Pedagogical courses of alpine destinations’ influence are defined and characterized: physiological and psycho-physical, aesthetic senses, views and emotional impressions are formed, social and communicative-adaptive,self-actualization, interrelation of intellectual and physical development, cognitive activity and creative potential.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДВНЗ “Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника”uk_UA
dc.relation.ispartofseriesФізична культура;-
dc.subjectгірськолижна дестинаціяuk_UA
dc.subjectформування та розвиток особистостіuk_UA
dc.subjectпедагогічний потенціалuk_UA
dc.subjectalpine destinationuk_UA
dc.subjectformation and development of personalityuk_UA
dc.subjectpedagogical potentialuk_UA
dc.titleПедагогічний потенціал гірськолижних дестинацій Австріїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ped_potencial_Vynnychuk.pdf785,09 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.