Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8847
Title: Педагогічний потенціал гірськолижних дестинацій Австрії
Authors: Винничук, Олег Теофілович
Bibliographic description (Ukraine): Винничук О. Педагогічний потенціал гірськолижних дестинацій Австрії / Олег Винничук // Вісник Прикарпатського університету. – Івано-Франківськ. : ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" Серія: Фізична культура , 2017. – Випуск 25–26. - С. 215–217.
Issue Date: 2017
Publisher: ДВНЗ “Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника”
Keywords: гірськолижна дестинація
формування та розвиток особистості
педагогічний потенціал
alpine destination
formation and development of personality
pedagogical potential
Series/Report no.: Фізична культура;
Abstract: Акцентується увага на значущості досліджуваної проблеми в контексті формування, розвитку та самовдосконалення особистості шляхом залучення її до активної взаємодії із зовнішнім середовищем. Сформовано авторське трактування поняття “дестинація”. Обґрунтовані переваги австрійського ареалу гірськолижних дестинацій, подано характеристику та визначено фактори їх популярності. Визначено та охарактеризовано напрями педагогічного впливу гірськолижних дестинацій: фізіологічний та психофізичний, формування естетичних смаків,поглядів та чуттєво-емоційних вражень, соціальний та комунікативно-адаптаційний, самоактуалізації та самореалізації, взаємозв’язку інте- лектуального та фізичного розвитку, пізнавальної активності та креативного потенціалу.
The emphasis is placed on the significance of the problem under study in the context of formation, development and self-improvement of the individual by involving it in active interaction with the environment. The author’s interpretation of the concept of "destination” is formed.The advantages of Austrian range of alpine destinations are substantiated, characteristics are given and factors of their popularity are determined. Pedagogical courses of alpine destinations’ influence are defined and characterized: physiological and psycho-physical, aesthetic senses, views and emotional impressions are formed, social and communicative-adaptive,self-actualization, interrelation of intellectual and physical development, cognitive activity and creative potential.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8847
ISSN: 2078–3396
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ped_potencial_Vynnychuk.pdf785,09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.