Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8898
Title: Викладання фізики і педагогічна майстерність викладача
Other Titles: Преподавание физики и педагогическое мастерство преподавателя
TEACHING PHYSICS AND PEDAGOGICAL SKILLS OF A UNIVERSITY TEACHER
Authors: Мохун, Сергій Володимирович
Bibliographic description (Ukraine): Мохун, С. В. Викладання фізики і педагогічна майстерність викладача / С. В. Мохун // Збірник наукових праць. – Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2017. – Серія педагогічна, Вип. 23. – С. 142–146.
Issue Date: 2017
Publisher: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка
Keywords: фізика
викладач
студент
учень
педагогічна майстерність
знання
навики
уміння
физика
преподаватель
ученик
педагогическое мастерство
знания
навыки
умения
physics
teacher
student
pupil
pedagogical skills
knowledge
skills
abilities
Series/Report no.: Серія педагогічна;
Abstract: Шкільна практика і наслідки зовнішнього незалежного оцінювання та вступних випробувань показують, що в учнів не формуються в достатній мірі поняття про фізику як єдину і як таку, що розвивається у часі систему знань про природу. Фізичні знання у школярів являють швидше сукупність розрізнених фактів і законів. У статті розглядаються основні особливості та шляхи вдосконалення педагогічної майстерності викладача фізики у вищих навчальних закладах: формування педагогічної майстерності вузівського викладача пов’язане з постійним вдосконаленням наукового змісту і методики лекцій, нагромадження досвіду проведення семінарів, практичних і лабораторних робіт. Також проаналізовано деякі аспекти викладання фізики, зокрема у вузі. Оптимальною діяльність викладача буде тоді, коли він врахує психологію аудиторії, закономірності сприйняття, уваги, мислення, емоційних і вольових процесів студентів.
Школьная практика и последствия внешнего независимого оценивания и вступительных испытаний показывают, что у учащихся не формируются в достаточной мере понятия о физике как о единой, развивающейся во времени, системы знаний о природе. Физические знания у школьников представляют скорее совокупность разрозненных фактов и законов. В статье рассматриваются основные особенности и пути совершенствования педагогического мастерства преподавателя физики в высших учебных заведениях: формирование педагогического мастерства преподавателя связано с постоянным совершенствованием научного содержания и методики лекций, накопления опыта проведения семинаров, практических и лабораторных работ. Также проанализированы некоторые аспекты преподавания физики, в частности в вузе. Оптимальной деятельность преподавателя будет тогда, когда он учтет психологию аудитории, закономерности восприятия, внимания, мышления, эмоциональных и волевых процессов студентов.
School practice, results of External Independent Testing Assessment and entrance examinations show that students do not suffi ciently understand the concept of physics as a unique discipline that develops over time as a system of knowledge about nature. Knowledge of physics that school students acquire is rather a disparate set of facts and laws. The article describes the main features and ways to improve pedagogical skills of teachers of physics in higher education institutions: the formation of pedagogical skill of a university lecturer associated with the continuous improvement of scientifi c content and methodology of lectures, experience in holding seminars, practical and laboratory work. The article also deals with the analysis of some aspects of teaching physics, especially in higher education institutions. The most effi cient is the educational performance that takes into account the psychology of the audience, patterns of perception, peculiarities of attention, thinking skills as well as students’ emotional and volitional processes.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8898
ISSN: 2307-4507
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mohun1.pdf556,5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.