Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8909
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorDatskiv, Olha-
dc.date.accessioned2018-04-24T08:22:40Z-
dc.date.available2018-04-24T08:22:40Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationDatskiv, O. DEVELOPING FUTURE ENGLISH TEACHERS’ EMOTIONAL INTELLIGENCE VIA DRAMATISATION / Olha Datskiv // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. – 2017. – № 4. – С. 49–56. – Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.issn2311-6382-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8909-
dc.description.abstractThe first part of this paper looks at how emotional intelligence EI is explored in writings in the fields of psychology, business management and language teaching methodology. It examines the structure of EI, factors influencing students’ emotional awareness and investigates the ways of developing this intelligence and competency at the university setting. A hypothesis is made about the possibility of future foreign language teachers’ emotional intelligence development by means of interactive methods and techniques, namely dramatisation. The second part of the paper looks at how EI can be developed by means of dramatisation both in English language classes and during independent work of students on drama projects. Feedback sessions after drama projects are effective in that they encourage learners to talk about themselves and their feelings while making the use of the foreign language relevant, interesting and therefore memorable.The aim of the research is to determine the level of future English teachers’ emotional intelligence using EI self-assessment before a drama project and after its completion. The results show that dramatisation activities in class and drama projects in particular develop future English teachers’ emotional intelligence.uk_UA
dc.description.abstractПроблема емоційного інтелекту всебічно досліджена у сферах управління бізнесу і психології. Визначено структуру емоційного інтелекту, створені та апробовані спеціальні тести для його вимірювання. Відзначено, що незважаючи на велику кількість досліджень, присвячених цій проблемі, емоційний інтелект продовжує залишатися у центрі уваги вчених, особливо тих, які досліджують сферу освіти і навчання. Розвиток цього виду інтелекту є надзвичайно важливим для всіх учасників освітнього процесу, оскільки він впливає на результативність цього процесу загалом і визначає здатність тих, хто навчає, успішно досягати визначених цілей навчання, а також здатність тих, хто навчається, добиватися успіхів у вивченні будь-якого предмета. Встановлено, що емоційна компетентність є однією із ключових особистісних компетентностей, яка може формуватися у майбутніх учителів англійської мови у процесі навчання у вищих навчальних завладах (ВНЗ). Щоби ефективно керувати власними емоціями і вчити цьому своїх учнів, вчителі англійської мови повинні оволодіти психічною саморегуляцією, вміннями будувати успішні міжособистісні стосунки. Розглянуто дослідження проблеми емоційного інтелекту у психології, управлінні бізнесом і методиці навчання іноземних мов і культур. Проаналізовано структуру емоційного інтелекту, визначені фактори, які впливають на емоційну самосвідомість студентів, а також шляхи розвитку емоційного інтелекту майбутніх учителів в умовах навчання у ВНЗ. Обгрунтовано доцільність використання усіх форм драматизації для розвитку емоційного інтелекту майбутніх учителів англійської мови, викладено способи розвитку емоційного інтелекту студентів засобами драматизації під час аудиторної і самостійної роботи над драматичним проектом. Наведено приклади роботи над драматичними проектами, спрямованими насамперед на вдосконалення навичок і вмінь іншомовного говоріння, читання, аудіювання і письма, тобто комунікативної компетентності, які сприяють формуванню емоційної компетентності і підвищують емоційний інтелект. Доведено ефективність обговорення драматичного проекту для розвитку емоційної компетентності студентів. Проведено експериментальне дослідження, метою якого стало визначення рівня емоційного інтелекту майбутніх учителів англійської мови перед початком роботи над проектом і після його закінчення. Відзначено, що результати експерименту підтвердили ефективність прийомів драматизації, зокрема, драматичних проектів, для формування емоційного інтелекту майбутніх учителів англійської мови.uk_UA
dc.description.abstractОсвещена проблема развития эмоционального интеллекта будущих учителей английского языка средствами драматизации на практических занятиях по иностранному языку и в самостоятельной работе. Pассмотрены исследования эмоционального интеллекта в психологии, управлении бизнесом и методике обучения иностранных языков и культур. Анализируется структура эмоционального интеллекта, определены факторы, влияющие на эмоциональное самосознание будущих учителей, а также пути развития эмоционального интеллекта и эмоциональной компетентности студентов в условиях обучения в университете. Изложены способы развития эмоционального интеллекта студентов средствами драматизации во время аудиторной и самостоятельной работы над драматическим проектом. Доказана эффективность обсуждения драматического проекта для развития эмоционального интеллекта. Проведено экспериментальное исследование, цель которого – определение уровня эмоционального интеллекта будущих учителей английского языка перед началом работы над проектом и после его завершения. Отмечено, что результаты эксперимента подтвердили эффективность приемов драматизации и, в частности, драматических проектов, для формирования эмоционального интеллекта будущих учителей английского языка.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectemotional intelligenceuk_UA
dc.subjectemotional competencyuk_UA
dc.subjectfuture English teachersuk_UA
dc.subjectdramatisationuk_UA
dc.subjectdrama projectuk_UA
dc.subjectемоційний інтелектuk_UA
dc.subjectемоційна компетентністьuk_UA
dc.subjectмайбутні учителі англійської мовиuk_UA
dc.subjectдраматизаціяuk_UA
dc.subjectдраматичний проектuk_UA
dc.subjectэмоциональный интеллектuk_UA
dc.subjectэмоциональная компетентностьuk_UA
dc.subjectбудущие учителя английского языкаuk_UA
dc.subjectдраматизацияuk_UA
dc.subjectдраматический проектuk_UA
dc.titleDEVELOPING FUTURE ENGLISH TEACHERS’ EMOTIONAL INTELLIGENCE VIA DRAMATISATIONuk_UA
dc.title.alternativeРозвиток емоційного інтелекту майбутніх учителів англійської мови засобами драматизаціїuk_UA
dc.title.alternativeРазвитие эмоционального интеллекта будущих учителей английского языка средствами драматизацииuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2017, № 4

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
7. Datskiv.pdf275,75 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.