Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8909
Title: DEVELOPING FUTURE ENGLISH TEACHERS’ EMOTIONAL INTELLIGENCE VIA DRAMATISATION
Other Titles: Розвиток емоційного інтелекту майбутніх учителів англійської мови засобами драматизації
Развитие эмоционального интеллекта будущих учителей английского языка средствами драматизации
Authors: Datskiv, Olha
Bibliographic description (Ukraine): Datskiv, O. DEVELOPING FUTURE ENGLISH TEACHERS’ EMOTIONAL INTELLIGENCE VIA DRAMATISATION / Olha Datskiv // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. – 2017. – № 4. – С. 49–56. – Бібліогр. в кінці ст.
Issue Date: 2017
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: emotional intelligence
emotional competency
future English teachers
dramatisation
drama project
емоційний інтелект
емоційна компетентність
майбутні учителі англійської мови
драматизація
драматичний проект
эмоциональный интеллект
эмоциональная компетентность
будущие учителя английского языка
драматизация
драматический проект
Series/Report no.: Педагогіка;
Abstract: The first part of this paper looks at how emotional intelligence EI is explored in writings in the fields of psychology, business management and language teaching methodology. It examines the structure of EI, factors influencing students’ emotional awareness and investigates the ways of developing this intelligence and competency at the university setting. A hypothesis is made about the possibility of future foreign language teachers’ emotional intelligence development by means of interactive methods and techniques, namely dramatisation. The second part of the paper looks at how EI can be developed by means of dramatisation both in English language classes and during independent work of students on drama projects. Feedback sessions after drama projects are effective in that they encourage learners to talk about themselves and their feelings while making the use of the foreign language relevant, interesting and therefore memorable.The aim of the research is to determine the level of future English teachers’ emotional intelligence using EI self-assessment before a drama project and after its completion. The results show that dramatisation activities in class and drama projects in particular develop future English teachers’ emotional intelligence.
Проблема емоційного інтелекту всебічно досліджена у сферах управління бізнесу і психології. Визначено структуру емоційного інтелекту, створені та апробовані спеціальні тести для його вимірювання. Відзначено, що незважаючи на велику кількість досліджень, присвячених цій проблемі, емоційний інтелект продовжує залишатися у центрі уваги вчених, особливо тих, які досліджують сферу освіти і навчання. Розвиток цього виду інтелекту є надзвичайно важливим для всіх учасників освітнього процесу, оскільки він впливає на результативність цього процесу загалом і визначає здатність тих, хто навчає, успішно досягати визначених цілей навчання, а також здатність тих, хто навчається, добиватися успіхів у вивченні будь-якого предмета. Встановлено, що емоційна компетентність є однією із ключових особистісних компетентностей, яка може формуватися у майбутніх учителів англійської мови у процесі навчання у вищих навчальних завладах (ВНЗ). Щоби ефективно керувати власними емоціями і вчити цьому своїх учнів, вчителі англійської мови повинні оволодіти психічною саморегуляцією, вміннями будувати успішні міжособистісні стосунки. Розглянуто дослідження проблеми емоційного інтелекту у психології, управлінні бізнесом і методиці навчання іноземних мов і культур. Проаналізовано структуру емоційного інтелекту, визначені фактори, які впливають на емоційну самосвідомість студентів, а також шляхи розвитку емоційного інтелекту майбутніх учителів в умовах навчання у ВНЗ. Обгрунтовано доцільність використання усіх форм драматизації для розвитку емоційного інтелекту майбутніх учителів англійської мови, викладено способи розвитку емоційного інтелекту студентів засобами драматизації під час аудиторної і самостійної роботи над драматичним проектом. Наведено приклади роботи над драматичними проектами, спрямованими насамперед на вдосконалення навичок і вмінь іншомовного говоріння, читання, аудіювання і письма, тобто комунікативної компетентності, які сприяють формуванню емоційної компетентності і підвищують емоційний інтелект. Доведено ефективність обговорення драматичного проекту для розвитку емоційної компетентності студентів. Проведено експериментальне дослідження, метою якого стало визначення рівня емоційного інтелекту майбутніх учителів англійської мови перед початком роботи над проектом і після його закінчення. Відзначено, що результати експерименту підтвердили ефективність прийомів драматизації, зокрема, драматичних проектів, для формування емоційного інтелекту майбутніх учителів англійської мови.
Освещена проблема развития эмоционального интеллекта будущих учителей английского языка средствами драматизации на практических занятиях по иностранному языку и в самостоятельной работе. Pассмотрены исследования эмоционального интеллекта в психологии, управлении бизнесом и методике обучения иностранных языков и культур. Анализируется структура эмоционального интеллекта, определены факторы, влияющие на эмоциональное самосознание будущих учителей, а также пути развития эмоционального интеллекта и эмоциональной компетентности студентов в условиях обучения в университете. Изложены способы развития эмоционального интеллекта студентов средствами драматизации во время аудиторной и самостоятельной работы над драматическим проектом. Доказана эффективность обсуждения драматического проекта для развития эмоционального интеллекта. Проведено экспериментальное исследование, цель которого – определение уровня эмоционального интеллекта будущих учителей английского языка перед началом работы над проектом и после его завершения. Отмечено, что результаты эксперимента подтвердили эффективность приемов драматизации и, в частности, драматических проектов, для формирования эмоционального интеллекта будущих учителей английского языка.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8909
ISSN: 2311-6382
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2017, № 4

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7. Datskiv.pdf275,75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.