Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8915
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorОлексюк, Наталія Степанівна-
dc.date.accessioned2018-04-24T11:09:32Z-
dc.date.available2018-04-24T11:09:32Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationОлексюк Н. Соціально-педагогічна реабілітація дітей з особливостями розвитку як важливий напрям соціально-педагогічної роботи / Наталія Олексюк // Topical issues of social pedagogy: сollective monograph – CARICOM, Barbados, 2017. – P.123–135.uk_UA
dc.identifier.isbn978-0-9955865-1-2-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8915-
dc.description.abstractНа основі аналізу наукової літератури розкрито зміст поняття «соціально-педагогічна реабілітація» як важливого напряму соціально-педагогічної роботи. Значну увагу приділено теоретичним і практичним основам соціально-педагогічної реабілітації дітей з особливостями розвитку. Обґрунтовано мету і завдання, виділено основні етапи, охарактеризовано форми і методи здійснення та визначено критерії результативності соціально-педагогічної реабілітації дітей означеної категорії (зокрема, дітей з синдромом Дауна) із застосуванням методики М. Монтессорі. Погляд автора буде цікавим для фахівців у галузях: соціальна педагогіка, соціальна реабілітація, соціальна робота.uk_UA
dc.description.abstractBased on the analysis of the scientific literature reveals the content of the concept of «social-pedagogical rehabilitation» as an important direction of social-pedagogical work. Considerable attention is given to theoretical and practical fundamentals of social and pedagogical rehabilitation of children with peculiarities of the development. Substantiation of goals and tasks, highlighted the main stages, characterized the form and methods of implementation, and defined the criteria for the effectiveness of social-pedagogical rehabilitation of children the categories (in particular, children with Down syndrome) with the use of methods of m. Montessori. Opinion of the author will be interesting for specialists in the fields of social pedagogy, social rehabilitation, social work.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherCARICOM, Barbadosuk_UA
dc.subjectдіти з особливостями розвиткуuk_UA
dc.subjectдіти з синдромом Даунаuk_UA
dc.subjectсоціалізація дітей з особливостями розвиткуuk_UA
dc.subjectсоціально-педагогічна роботаuk_UA
dc.subjectсоціально-педагогічна реабілітаціяuk_UA
dc.subjectметодика М. Монтессоріuk_UA
dc.subjectchildren with peculiarities of the development of children with Down syndromeuk_UA
dc.subjectthe socialization of children with peculiarities of the developmentuk_UA
dc.subjectsocio-pedagogical workuk_UA
dc.subjectsociopedagogical rehabilitationuk_UA
dc.subjectmethodology of М. Montesorìuk_UA
dc.titleСоціально-педагогічна реабілітація дітей з особливостями розвитку як важливий напрям соціально-педагогічної роботиuk_UA
dc.title.alternativeTHE SOCIO-PEDAGOGICAL REHABILITATION OF CHILDREN WITH PECULIARITIES OF THE DEVELOPMENT AS AN IMPORTANT DIRECTION OF COSIAL- PEDAGOGICAL WORK.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Оleksiuk_SРR.pdf1,62 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.