Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/896
Title: Сутність поняття «компетентнісний підхід» та його місце у педагогіці вищої школи
Other Titles: Сущность понятия «компетентностный подход» и его место в педагогике высшей школы
The essence of the concept of "competence approach" and its place in higher education pedagogy
Authors: Єгорова, Вероніка В’ячеславівна
Bibliographic description (Ukraine): Єгорова, В. Сутність поняття "компетентнісний підхід" та його місце у педагогіці вищої школи / В. Єгорова // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : В. Кравець, В. Мадзігон, Г. Терещук та ін. – Тернопіль, 2009. – № 1. – С. 187-191.
Issue Date: Feb-2009
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: компетентнісний підхід
педагогіка
вища школа
освіта
Series/Report no.: Педагогіка
Abstract: Стаття присвячена актуальному питанню про компетентнісний підхід в освіті та з’ясування його місця у педагогічній науці. Розглянуто і проаналізовано ставлення до поняття «компетентнісний підхід» відомих науковців-педагогів.
Статья посвящена актуальному вопросу о компетентностный подход в образовании и выяснения его места в педагогической науке. Рассмотрены и проанализированы отношения к понятию «компетентностный подход» известных ученых-педагогов.
This article is devoted to the issue date of the competence approach in education and determine its place in teaching science. Considered and analyzed attitudes towards the concept of "competence approach" prominent scientists-teachers.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/896
Copyright owner: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2009, № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Egorova.pdf100,27 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.