Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/899
Title: Емісія голосу майбутніх учителів
Other Titles: Эмиссия голоса будущих учителей
Issue of voting for future teachers
Authors: Фрейман, Йоанна
Bibliographic description (Ukraine): Фрейман, Й. Емісія голосу майбутніх учителів / Й. Фрейман // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : В. Кравець, В. Мадзігон, Г. Терещук та ін. – Тернопіль, 2009. – № 1. – С. 198-200.
Issue Date: Feb-2009
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: емісія голосу
майбутній вчитель
анкетування
Series/Report no.: Педагогіка
Abstract: У статті обгрунтовано актуальність введення навчального курсу «Емісія голосу» для студентів педагогічних ВНЗ. На основі проведеного анкетування з’ясовані практичні основи емісії голосу майбутніх учителів. Вказується на необхідність використання щодо емісії голосу теоретичних і практичних вправ.
В статье обоснована актуальность введения учебного курса «Эмиссия голоса» для студентов педагогических вузов. На основе проведенного анкетирования выяснены практические основы эмиссии голоса будущих учителей. Указывается на необходимость использования по эмиссии голоса теоретических и практических упражнений.
The article substantiates the relevance of the introduction course "issue voting" for students of pedagogical universities. Based on the survey clarified the practical issue of voice base of future teachers. Highlights the need for voting on the issue of theoretical and practical exercises.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/899
Copyright owner: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2009, № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Frejman1.pdf77,46 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.