Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/9002
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorZakordonets, N. I.-
dc.date.accessioned2018-05-16T07:39:42Z-
dc.date.available2018-05-16T07:39:42Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationZakordonets N.I. Bilingual teaching: a theoretical framework / N. I. Zakordonets // Молодий вчений. – 2017. – № 1. – C. 401–405. Режим доступу: http://molodyvcheny.in.ua/files/journal/2017/1/95.pdfuk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/9002-
dc.description.abstractThe article outlines a theoretical framework for conceptualizing issues within the emerging field of bilingual teaching. Among current concerns are the bilingual language acquisition, language awareness and communicative competence in bilingual education. There have been defined the distinctiveness and problems of the designing and implementing bilingual programmes and curriculum resources development. The peculiarities that contain the formulation of specific principles of bilingual teaching have been considered. This article summarises theoretical and methodological data of the hypotheses about bilingual teaching. Approaches to the pedagogical content knowledge of bilingual lecturers at higher educational institutions have been determined.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто теоретико-методологічні основи концепції двомовного навчання. Схарактеризовано стан розроблення проблеми білінгвізму. Виділено особливості і проблеми конструювання білінгвального навчального плану. Досліджено особливості, що вимагають формулювання специфічних принципів двомовного навчання. Окреслено форми та методи організації двомовного навчання у вищих навчальних закладах.uk_UA
dc.description.abstractВ статье рассмотрены теоретико-методологические основы концепции двуязычного обучения. Охарактеризовано состояние разработки проблемы билингвизма. Выделены особенности и проблемы конструирования билингвального учебного плана. Исследованы особенности, требующие формулировка специфических принципов двуязычного обучения. Определены формы и методы организации двуязычного обучения в высших учебных заведениях.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectbilingual educationuk_UA
dc.subjectbilingual teachinguk_UA
dc.subjectlanguage acquisitionuk_UA
dc.subjecttheoretical frameworkuk_UA
dc.subjectcontent knowledgeuk_UA
dc.subjectbilingualismuk_UA
dc.subjectбілінгвальна освітаuk_UA
dc.subjectдвомовне навчанняuk_UA
dc.subjectзасвоєння мовиuk_UA
dc.subjectтеоретичні основиuk_UA
dc.subjectобсяг знаньuk_UA
dc.subjectбілінгвізмuk_UA
dc.subjectбилингвальное образованиеuk_UA
dc.subjectдвуязычное обучениеuk_UA
dc.subjectусвоение языкаuk_UA
dc.subjectтеоретические основыuk_UA
dc.subjectобъем знанийuk_UA
dc.subjectбилингвизмuk_UA
dc.titleBilingual teaching: a theoretical frameworkuk_UA
dc.title.alternativeТеоретичні засади двомовного навчанняuk_UA
dc.title.alternativeТеоретические основы двуязычного обученияuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zakordonets_1.pdf167,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.