Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/903
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПантюк, Микола Павлович-
dc.date.accessioned2011-11-29T09:04:03Z-
dc.date.available2011-11-29T09:04:03Z-
dc.date.issued2009-06-
dc.identifier.citationПантюк, М. Вимоги до вчителя крізь призму завдань його підготовки (30-ті роки ХХ століття) / М. Пантюк // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : М. Вашуленко, А. Вихрущ, Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон, Г. Терещук та ін. – Тернопіль, 2009. – № 2. – С. 20-24.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/903-
dc.description.abstractУ статті аналізується процес становлення педагогіки як науки на початку ХХ ст. та особливості підготовки педагога до виховної діяльності. Обґрунтовується роль учителя як організатора педагогічного процесу. Аналізуються вимоги до нього крізь призму тодішнього соціального замовлення, визначаються якості, здібності та уміння, якими він повинен оволодіти.en_US
dc.description.abstractВ статье анализируется процесс становления педагогики как науки начала ХХ ст. и особенности подготовки педагога к воспитательной деятельности. Обосновывается роль учителя как организатора педагогического процесса. Анализируются требования к нему сквозь призму социального заказа 30-х годов ХХ столетия, определяются качества, наклонности и умения, которыми он должен овладеть.en_US
dc.description.abstractIn the article we research the issue of becoming pedagogy as science and educative activity of a teacher in the 20th centuries The article is devoted to the role of the teacher as an organizer of pedagogical process. The requirements to it in the light of that time social order are analysed; qualities, capabilities and abilities necessary for him are determined.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаen_US
dc.subjectвимоги до вчителяen_US
dc.subjectпедагогікаen_US
dc.subjectвиховна діяльністьen_US
dc.titleВимоги до вчителя крізь призму завдань його підготовки (30–ті роки ХХ століття)en_US
dc.title.alternativeТребования к учителю сквозь призму задач его подготовки (30-е годы ХХ века)en_US
dc.title.alternativeRequirements for teachers through the prism of the tasks of preparation (30 years of the twentieth century)en_US
dc.typeArticleen_US
dc.rights.holder© "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"uk
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2009, № 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Pantyk.pdf114,65 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.